آوای جنوب

شایعه تغییر فرماندار گچساران در آستانه انتخابات/ آیا خوان پایه به استان می رود

آوای جنوب خبر تغییر فرماندار گچساران در حالی مدتی است در محافل سیاسی مطرح می شود که در طی چند روز گذشته نیز نام گزینه به میان آمده است

آوای جنوب
خبر تغییر فرماندار گچساران در حالی مدتی است در محافل سیاسی مطرح می شود که در طی چند روز گذشته نیز نام گزینه به میان آمده است.

به گزارش آوای جنوب، در طی روزهای گذشته خبری مبنی بر تغییر فرماندار گچساران مطرح شده است . براساس اخبار مطرح شده علی خوان پایه که جایگزین عبدالرحیم رحیمی سکان فرمانداری گچساران را بر عهده گرفته است قرار است در آستانه انتخابات از سمت خود کنار رفته تا فرد دیگری که نامش در این پایگاه خبری محفوظ است جانشین وی شود.

هر چند خبر موثقی در این باره به دست ما نرسیده است و اخبار مطرح شده موثق نیستند و تا این لحظه خبر قطعی مبنی بر این موضوع دریافت نشده است.
هر چند نمی‌توان راجع به این موضوع قطعی صحبت کرد اما این طور به ذهن می‌آید که در این ایام خاص، این تغییر معنی و مفهوم انتخاباتی دارد.
شنیده ها حکایت از آن دارد برخی از عملکرد خوان پایه در نزدیکی به انتخابات نگران هستند و به دنبال این تغییرات هستند.
حال باید دید این تغییر تدبیر برای مردم است یا برای انتخابات و بهتر آن است کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه همه جوانب را در نظر داشته باشد.
هر چند شنیده شده است در روزهای آینده یکی از کارکنان سابق فرمانداری گچساران که در مرکز استان است به عنوان یکی از معاونت ها دوباره به فرمانداری گچساران خواهد آمد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president