آوای جنوب

مسابقات فوتسال جام ولایت نفت گچساران با قهرمانی پایگاه حبیب ابن مظاهر+تصاویر

مسابقات فوتسال جام ولایت، یادوآره پاسدار شهید محسن حججی با قهرمانی قهرمانی پایگاه حبیب ابن مظاهر به پایان رسید.
آوای جنوب
مسابقات فوتسال جام ولایت، یادوآره پاسدار شهید محسن حججی با قهرمانی قهرمانی پایگاه حبیب ابن مظاهر به پایان رسید.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،  مسابقات فوتسال جام ولایت که با حضور ۱۲ تیم از پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که از ماه گذشته  لغایت شب گذشته در سالن مجموعه ورزشی آزادی برگزار شده بود با پیروزی تیم فوتسال حبیب ابن مظاهر به کار خود پایان داد.

 بر اساس این گزارش، تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات مقام اول حبیب ابن مظاهر، آیت اله بروجردی و گردان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
گفتنی است، مقام چهارم این دوره از مسابقات، جعفر طیار و جام اخلاق را تیم پایگاه بلال کسب نمودند.

در ادامه این گزارش،  در این مسابقات سپهر منعمی موخر از تیم پایگاه آیت اله بروجردی به عنوان بازیکن اخلاق، ابوالفضل مرادیان از تیم پایگاه جعفر طیار به عنوان مربی اخلاق، محمد حسین شیخ ممو از تیم گردان به عنوان سرپرست اخلاق و همچنین  محمد تقی نواب نیا با ۱۶ گل زده از تیم پایگاه حبیب ابن مظاهر به عنوان آقای گل معرفی شدند.
گفتنی است، بازی رده بندی و فینال با حضور فرماندهی محترم سپاه ناحیه گچساران، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و رؤسای ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و با  حضور تماشاگران پرشور و علاقمند برگزار شد و ضمن اهداء جوایز تیم‌ها از تمامی افراد و عوامل اجرایی مسابقات تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است، این مسابقات با همکاری، امور ورزش نفت و گاز گچساران، بسیج نفت و گاز گچساران و هیات فوتبال شهرستان گچساران برگزار شد.

تصاویر تکمیلی:
برچسب‌ها:
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president