آوای جنوب

کهگیلویه و بویراحمد/اصولگرایانی که شاخه را زیر پای خود می برند!

روشنفکر پدیده نیست؛ نیرویی است مغفول و حق به جانب که به وقتش به چگونگی آراء دور گذشته و تکرار نشدنی وی خواهیم پرداخت.

آوای جنوب

معرفی نسنجیده کریم فرخیانی حتی اگر تاکتیکی مقطعی برای کنترل روشنفکر باشد نتیجه ای جز منسوخ شدن چهره ای به نام هدایت خواه، جریحه دار تر شدن روشنفکر، و توفیق رقیب نامعلوم را در بر نخواهد داشت.
روشنفکر پدیده نیست؛ نیرویی است مغفول و حق به جانب که به وقتش به چگونگی آراء دور گذشته و تکرار نشدنی وی خواهیم پرداخت.

پدیده، بی بصیرتی انقلابی پیر منطقه سید مسعود حسینی، افکار سیاسی اجتماعی به روز نشده او و معرفی فرخیانی است!!

ستار هدایت خواه علی رغم نقدهای درون مجموعه ای و همچنین رفتار اجتماعی که به او و برخی اطرافیانش وارد است و با وجود نقد جدی عدم ساختن، تقویت و معرفی نیروی جوان کارآمدِ متعهد برای این عرصه، سوابق و فعالیت های فرهنگی اجتماعی و اجرایی فرا منطقه ای او نشان می دهد که همچنان می تواند فرد، چهره و مسئول توانمندی در تهران، مجلس و منطقه باشد.

چیزی که الان تاجگردون رقیب فکری و سیاسی او، با همه نقدهای جدی سیاسی، بودجه ای و عمرانی که به خاطر کم لطفی اش نسبت به عموم مردم و مجموعه مناطق استان به او وارد است، هست.

البته برای بهتر شدن شرایط و تعمیم این مقبولیت، تجدید نظرهایی از جانب هدایت خواه لازم است؛ از جمله در بعضی تصمیمات مشورتی از جانب افرادی که فراتر از منافع و مصالح مجموعه سیاسی انتخاباتی و مدیریتی خود را نمی بینند! و یا بعضا حساسیت هایی ممکن است روی آنان باشد؛ و به خصوص واگذاری مسئولیت های فرهنگی، اجتماعی و اجرایی به افرادی که آزمون خود را پس داده اند.

اما در این بین با یک مشکل و در واقع نیروی مغفول و حق به جانبی چون مهدی روشنفکر، و مشاور ظاهرا خیرخواهی که صلاح سیاسی و اجتماعی او را نمی داند، یعنی سید مسعود حسینی مواجه است؛ کسی که با معرفی نسنجیده کریم فرخیانی حتی اگر تاکتیکی مقطعی برای کنترل روشنفکر باشد نتیجه ای جز منسوخ شدن چهره ای به نام هدایت خواه، جریحه دار تر شدن روشنفکر، و توفیق رقیب نامعلوم را در بر نخواهد داشت.

حسین علی پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president