آوای جنوب

آسیا منتظر هنرنمایی بانوی پرتابگر کهگیلویه و بویراحمد+تصویر

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانوی پرتابگر کهگیلویه و بویراحمدی به همراه مربی خود به تیم ملی دعوت شد.
آوای جنوب
مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانوی پرتابگر کهگیلویه و بویراحمدی به همراه مربی خود به تیم ملی دعوت شد.

آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته دو و میدانی یکی از استان‌های برتر کشور به دلیل وجود استعدادهای ناب ورزشی است.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌های اخیر ورزشکاران ما موفق به کسب افتخارات زیادی در سطح ملی و بین‌المللی شده‌اند که نیاز به حمایت بیشتر دارند.

 

وی افزود: در دو رده بانوان و آقایان ورزشکاران هم استانی افتخارات زیادی کسب کرده‌اند که نباید از رده بانوان غافل شد چرا که استعدادهای بسیار خوبی در رشته‌های مختلف دو ومیدانی در استان در حوزه بانوان داریم.

این مسوول به آخرین موفقیت ورزشکار هم استانی اشاره کرد و گفت: بانوی پرتابگر کهگیلویه و بویراحمدی به همراه مربی خود به اردوی تیم ملی دو ومیدانی دعوت شده است.

این مسؤول در ورزش و جوانان استان با بیان این که پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی را داشته‌ایم افزود: به همین منظور فدراسیون دوومیدانی تعداد ۹ ورزشکار را برای تشکیل اردوی تدارکاتی پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت کرده است.

  قنبرزاده بیان کرد: سحر ضیایی قهرمان پرتاب نیزه بانوان کشور از استان ما به همراه امید محمدی رئیس هیأت دوومیدانی و مربی تیم ملی در اردوی تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد.

وی به مکان و زمان برگزاری اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: اردو از ۲۴ خرداد ماه تا ۱۲ تیرماه به میزبانی استان فارس و شهر شیراز در استادیوم حافظیه شیراز خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president