آوای جنوب

داریوش یزدی و پسران نفت گچساران برای حفظ صدرنشینی به مصاف تبریزی‌ها می‌روند

در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری تبریز در هفته ششم میزبان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است

به گزارش آوای جنوب از گچساران،در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری تبریز در هفته ششم میزبان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.

بر اساس این گزارش داریوش یزدی سرمربی نفت و گاز گچساران که در بازی هفته گذشته خود به راحتی مچ رقیب خود را به خاک مالید این بار راهی دیار آذربایجان می‌شود تا آنجا نیز بتواند یک بار دیگر گام بعدی را محکم‌تر برای صعود بردارد.

یزدی که امسال را می‌توان از او به عنوان پدیده مربیان ایرانی در لیگ دسته دوم و جام حذفی یاد کرد در بازی در مقابل شهرداری تبریز در گچساران با بازیکنانی به میدان رفت که برای هر بیننده‌ای ترس را به همراه داشت.

استفاده از صمد احمدی جوان در درون دروازه به جای دروازه‌بان سابق استقلال تهران ، سهیل صالحی و نبودن بازیکنان اصلی همچون هادی خنیفر و دیگر بازیکنان در مقابل شهرداری تبریز و پیروزی پرگل این تیم ثابت کرد داریوش یزدی به خوبی می‌تواند از مهره‌هایش استفاده کند.

او این روزها همچون کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و علیرضا منصوریان جوانانی را به میدان می‌فرستد که نتیجه اعتماد به آنها را در پایان نود دقیقه بازی می‌گیرد.

در مقابل او شاگردان صالحی پناهی در تیم شهرداری قرار دارند که هفته گذشته شکست سنگینی را مقابل همین تیم گچسارانی متحمل شدند مطمئنا به دنبال انتقام از نفت وگاز هستند .

با نگاهی به جدول مسابقات نکته جالب در خصوص این تیم تبریزی این است که در مرحله دوم در هیچکدام از دیدارهای خانگی بردی را کسب نکرده است و فقط دو تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

حریف فردای نفتی‌های گچساران هم اکنون با کسب ۵امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و در آن سوی میدان شاگردان داریوش یزدی حضور دارند که با ۴گل خورده بهترین خط دفاعی و دروازه بانی را در اختیار دارند .

نفتی های گچساران تا پایان هفته پنجم دو دیدار خارج از خانه برگزار کرده اند که که هر دو دیدار نتیجه را به حریفان واگذار کرده است.

گفتنی است که نفت و گاز در هر دو دیدار خارج از خانه علی رغم برتری تاکتیکی نسبت به میزبانان به شدت از قضاوت داوران لطمه خورده است و در آخرین دیدار خارج از خانه مقابل اروند توپی که نیم متر از خط دروازه عبور کرده بود را داور مسابقه گل اعلام نکرد.

نفت و گاز گچساران هم اکنون در پایان هفته پنجم با کسب ۹امتیاز در رده اول جدول قرار دارد و باید دید در پایان این دیدار کدام تیم سربلند از میدان خارج می‌شود شهرداری‌های تبریز یا نفتی‌های گچساران ؟

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۶:۳۰ در استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president