آوای جنوب

داریوش یزدی : منصوریان برای موفقیت در استقلال نیاز به کادری قوی در کنارش دارد

یزدیبازیکن سابق استقلال تهران با اشاره به برخی دلایل عدم نتیجه‌گیری استقلال در فصل جاری گفت: مصاحبه‌های اول فصل منصوریان به ضررش تمام شد.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی امروز در حاشیه تمرین تیم نفت گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان درباره نتایج ضعیف این روزهای استقلال تهران اظهار کرد: با توجه به شناختی که از علیرضا منصوریان دارم و کاراکتر خاصی که دارد، می‌تواند استقلال را مدیریت کند اما باید بداند مربی‌گری در استقلال با مربی‌گری در نفت متفاوت است.

یزدی افزود: شاید در تیمی مثل نفت تهران حرف‌ها و مصاحبه‌های شما دیده نشود ولی باید این را بدانیم کوچکترین حرف و مصاحبه در تیمی مثل استقلال که هوادارانش ریز به ریز نکات را دنبال می‌کنند برای یک مربی حاشیه درست می‌کند.

سرمربی تیم نفت گچساران با بیان اینکه استقلال تیم بزرگی است و کار کردن در این تیم مدیریت خاصی را می‌طلبد گفت: اعتقاد دارم در شروع فصل منصوریان مصاحبه‌هایی انجام داد که مقداری زیاده‌روی در آن بود که خود منصوریان هم متوجه قضیه شد.

بازیکن سابق استقلال تهران تاکید کرد: نگرانی دیگری که وجود دارد این است که منصوریان نیاز به کادر قویتری در کنار خود دارد و باید پذیرفت اینجا استقلال تهران است و با نفت متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: نفرات کنار منصوریان مربیان خوب، با سابقه بازی و دارای سلامت کاری هستند اما باید پذیرفت کادر استقلال باید قوی‌تر از این باشد تا بتواند چالش‌های پیش رو را کنترل کنند.

یزدی تصریح کرد: همه تیم‌ها با تمام قوا روبه‌روی استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند و نیاز است تیمی مثل استقلال با کادر فنی قوی با ضریب هوشی بالا بتواند پاسخگوی این نیازها باشد.

بازیکن سابق استقلال تهران با اشاره به اضافه شدن بهتاش فریبا به مجموعه استقلال خاطرنشان کرد: بهتاش فریبا می‌تواند به استقلال کمک کند اما باید دید حوزه فعالیت و اختیاراتش به چه شکل است، بهتاش یک استقلالی است که فوتبال را خوب می‌شناسد که امیدوارم روزهای خوبی را در ادامه برای استقلال ببینیم چرا که استقلال هواداران بی‌شماری در ایران و خارج از کشور دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president