آوای جنوب

نفتی های گچساران قهرمان لیگ برتر را شکست دادند/داریوش یزدی گربه سیاه مربی های خوزستانی شد

فوتبال نفتدیدار دو تیم استقلال خوزستان و نفت و گاز گچساران که در نیمه نخست با تساوی به پایان رسید با گل دقیقه ۵۸ کوشابهایی پور به سود نفتی های گچساران پایان یافت.

آوای جنوب؛
به گزارش آوای جنوب، در آخرین دیدار از مرحله یک سی و دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال، دو تیم استقلال خوزستان و نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) با مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی نفتی های گچساران در مقابل قهرمان لیگ برتر به پایان رسید.
در شرایطی که تیم های حاضر در لیگ دو فوتبال کشور یکی پس از دیگری از جام حذفی انصراف می دهند، تیم نفت و گاز گچساران با برنامه ریزی قبلی کادر فنی خود به حضور قدرتمند در این رقابتها چشم دوخته است.

تیم نفت و گاز گچساران در مرحله دوم جام حذفی فصل جدید در دیدار اول خود میزبان تیم شهرداری کاشان بود که با انصراف این تیم بدون انجام بازی به مرحله سوم راه پیدا کرد و در این مرحله بر حسب قرعه کشی به مصاف تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل قبل لیگ برتر در شهر اهواز رفت تا در این بازی سخت و حساس توانست با شکست قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران خود را به فوتبال ایران معرفی کند.
داریوش یزدی سرمربی نفت گچساران که پیش از این گفته بود از این پس فوتبال ایران از نفت گچساران بیشتر خواهد شنید امروز توانست یکبار دیگر توانایی های خود را هم به فوتبال جنوب و ایران به نمایش بگذارد.

داریوش یزدی که هفته پیش در گچساران فولاد نوین را با سرمربی گری حبیب خدریان را شکست داده بود امروز در اهواز موفق شد استقلال اهواز با سرمربی گری پورموسوی را از جام حذفی حذف کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president