آوای جنوب

چهره معروف «شاه رفت» جان باخت +‌ جزئیات

۱۳۹۴۰۸۱۶۱۲۴۳۰۶۴۶۳۶۴۶۶۹۹۴رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: چهره معروف «شاه رفت» در تصادف مرگ‌بار در محور دیلم جان باخت.

آوای جنوب؛

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دیلم با بیان اینکه محور دیلم به گناوه از محورهای پرمخاطره استان بوشهر است، اظهار داشت: در این محور به سبب پرتردد بودن آن و داشتن نقاط حادثه‌خیز در اوقات مختلف شاهد حوادث مرگبار هستیم.

وی با بیان “ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شاهد برخورد دو خودروی پژو در ۱۰ کیلومتری دیلم در روستای لیلتین بودیم”، گفت: این برخورد که به سبب لغزندگی جاده بر اثر بارندگی و سرعت بالای خودروها ایجاد شد، متأسفانه ۵ نفر جان باختند و یک نفر زخمی شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه پژو در مسیر گناوه به دیلم به سبب تجاوز به چپ عامل این تصادف شناخته شده است، افزود: این خودرو ۵ سرنشین داشت که ۴ تن از سرنشینان آن کشته شدند و یک نفر نیز به‌شدت زخمی شد.

پاپری افزود: خودروی پژو که در این حادثه از دیلم به گناوه در حرکت بود یک سرنشین داشت که متأسفانه کشته می‌شود.

وی با تأکید بر رعایت اصول و مقررات رانندگی افزود: رانندگان هنگام مسافرت در فصل زمستان تجهیزات زمستانی خود از جمله برف‌پاک‌کن، زنجیر‌چرخ و دیگر لوازم را همراه داشته باشند تا با مشکلات مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه این تصادف در هنگام بارندگی رخ داده است، بیان کرد: رانندگان در هنگام بارندگی و آبگرفتگی جاده با سرعت مطمئنه حرکت و از سبقت‌های غیرمجازپرهیز کنند و فاصله طولی را مدنظر قرار دهند.

با توجه به اینکه یکی از جان‌باختگان این تصادف چهره انقلابی و معروف دیلم مرحوم قائد اسلامی‌نسب است، خبرنگار ما در دیلم در گفت‌وگو با یکی از اعضای خانواده وی اظهار داشت: قائد اسلامی‌نسب به‌عنوان چهره معروف انقلابی دیلم شناخته می‌شود، چراکه پس از فرار شاه خائن روزنامه اطلاعات آن زمان با تیتر شاه دررفت را روی سر خود گذاشت و در شهرهای دیلم و گناوه اطلاع رسانی ‎کرد و مردم تا سال‌ها وی را به‌عنوان چهره انقلابی شاه در رفت می‌شناختند.

غلامحسین آقاجری افزود: مرحوم قائد اسلامی‌نسب نخستین فرماندار شهرستان دیلم و فرماندار شهرستان‌های ماهشهر و دشت آزادگان بود و مسئولیت در حوزه‌های جهاد سازندگی را در کارنامه خود دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president