آوای جنوب

پل های هوایی روستای بوستان که هنوز زمینی است + تصاویر

اجرا نشدن دومین پل هوایی روستای بوستان از توابع شهرستان باشت، خطرات زیادی را برای دانش‌آموزان و عابران پیاده که قصد عبور از عرض خیابان را دارند ایجاد کرده است.

آوای جنوب؛باشت پل هوایی

احداث دومین پل هوائی روستای بوستان یکی از طرح‌هایی است که مدتها از احداث فونداسیون و خریداری وسایل و تجهیزات این پل هوایی می‌گذرد ولی این پل هنوز هم همانند پل اول که از سال ۸۴ تا کنون خریداری شده، روی زمین مانده است و احداث نشده است.

حسینی دهیار بخش بوستان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: طرح پل هوایی اول روستای بوستان در سال ۸۴ شروع ولی به خاطر عریض شدن جاده این پل هوایی هنوز زمینی است و طرح دوم بدون مطالعه قبلی در سال ۹۳ آغاز شده و در زمانی که بخشی از طرح اجرا شده و تجهیزات این پل هوایی خریداری شده بود، مسئولان اجرایی این طرح با ممانعت اداره برق با این طرح مواجه می‌شوند و اجازه اجرای این طرح به آنها داده نمی‌شود.

وی افزود: این پل به دلیل واقع شدن در مسیر جاده اصلی و راه ارتباطی شمال و مرکز به جنوب کشور برای شهروندان و دانش‌آموزان این روستا یکی از مکان های مهم محسوب می‌شود.

امیدواریم پیمانکار و مسئولان امر جهت جلوگیری از خطرات احتمالی که در کمین شهروندان و دانش آموران بخش بوستان است، هرچه سریعتر به فکر نصب و بهره برداری از این دو پل هوایی باشند./خامی

تصاویر تکمیلی: 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president