آوای جنوب

مداحی نزار قطری در کنگره ملی حضرت بی‌بی‌حکیمه

در نشست بررسی چگونگی برگزاری کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه یکی از محورهای مورد بحث دعوت از نزار قطری برای مداحی در این کنگره بود.

آوای جنوب؛
 ظهر امروز نشست بررسی چگونگی برگزاری کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه در محل دفتر آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در این استان و با حضور مسئولان مرتبط با برگزاری کنگره برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد ۱۳۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره واصل شده افزود: تعداد ۳۰ مقاله برتر نیز انتخاب شده‌ است.

وی گفت: در این کنگره تعداد ۱۰ مقاله باید مورد تجلیل قرار گیرد.

میرمحمدی دعوت از نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های همجواری مانند چهارمحال و بختیاری، بندرعباس و فارس و بوشهر را یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده ذکر کرد و گفت: دعوت نامه‌ها به امضای آیت‌الله ملک‌حسینی و استاندار خواهد بود.

این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به یکی دیگر از پیشنهادات در خصوص دعوت از نخبگان برای حضور در این کنگره اشاره کرد و افزود: تعدادی از نخبگان هم استانی در مرکز و سایر استان‌ها حضور دارند که لازم است از آن‌ها برای شرکت در این کنگره ملی دعوت به عمل آید.

وی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی متعدد در حاشیه این کنگره ملی خبر داد و گفت: مداحی این کنگره در صورت مهیا شدن شرایط و قبول دعوت بر عهده نزار قطری مداح مشهور خواهد بود.

در ادامه فرماندار گچساران نیز با بیان دغدغه خود در خصوص مکان اسکان مدعوین تصریح کرد: متأسفانه هتل پاسارگاد اعلام کرده که در آن روزها تمام اتاق‌های خود را به پتروشیمی اجاره داده است که این کار ما را مشکل می‌کند.

عبدالرحیم رحیمی با قدردانی از اقدامات شرکت نفت گچساران در این خصوص گفت: شرکت نفت گچساران تقبل ۵۰۰ پرس غذا و همچنین تأمین ۵۰۰ عدد صندلی و سایر کارهای جانبی دیگر را کرده که این خود کمکی بزرگ به برگزارکنندگان کنگره است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president