آوای جنوب

قیمت نان در گچساران اعلام شد + نرخ جدید

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت:با توجه به افزایش قیمت نان سازمان صنعت، معدن و تجارت نهایت نظارت و پیگیری را در خصوص ارتقاء کیفیت نان را خواهد داشت.

آوای جنوب؛

رضا شریفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش قیمت نان، اظهار کرد: با توجه به اینکه طی سه سال اخیر قیمت نان و مرغ هیچ‌گونه تغییری نداشته و بر اساس جلسه هیئت وزیران که به منظور مدیریت، هدایت و تصمیم گیری چگونگی اصلاح کیفیت و تعیین قیمت‌ نرخ آرد و گندم بر اساس برآورد هزینه‌ها، مقرر شد که هزینه آن تعدیل شود.

وی افزود: طی جلسه‌ای که در استان با حضور مدیران برنامه‌ریزی، نمایندگان صنعت معدن و غله و.. گرفته شد، قیمت انواع نان‌ها نرخ‌گذاری و اکنون منتظر اعلام قطعی نرخ‌ها به نانوایی‌های شهرستان هستیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران با بیان اینکه پخت عصر امروز به احتمال زیاد با قیمت‌های جدید آغاز می‌شود، بیان کرد: افزایش نرخ نان طی مصوبات صورت گرفته ما بین ۲۸ تا ۳۰ درصد بوده که خبر نهایی تا ساعت دیگر اعلام خواهد شد.

شریفی با اشاره به قیمت‌های جدید نان، عنوان کرد: به استناد دستورالعمل ابلاغی هیئت وزیران مصوبه افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان از عصر امروز در گچساران اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه نرخ‌های جدید انواع نان بر اساس وزن چونه متفاوت است خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت نان سازمان صنعت، معدن و تجارت نهایت نظارت و پیگیری را در خصوص ارتقاء کیفیت نان را خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، به صورت قانونی و باجدیت تمام با خاطیان برخورد می‌کند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران نرخ انواع نان بر اساس وزن چونه را در این شهرستان به شرح ذیل اعلام کرد:

نوع نان                    وزن چونه(گرم)                 قیمت مصوب به تومان

سنگک سنتی               ۶۰۰                                                    ۵۵۰

بربری ماشینی              ۶۰۰                                                    ۶۵۰

لواش ماشینی دوار         ۲۰۰                                                  ۱۶۰

لواش ماشینی اتوماتیک (تولید انبوه) ۱۶۰                                ۱۲۰

تافتون تنوری (ماشینی ـ حرارتی)      ۲۱۰                                 ۱۸۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president