آوای جنوب

تقدیر فرماندار از ستاد تنظیم بازار گچساران/ تامین گوشت بویراحمد از گچساران

آوای جنوب،

فرماندار گچساران گفت: بازار گچساران در ایام عید از ثبات خوبی برخوردار بود و تمامی مایحتاج و کالاهای ضروری در دسترس مردم قرار داشت.

تقدیر فرماندار از ستاد تنظیم بازار گچساران/ ثبات بازار در ایام عید

به گزارش آوای جنوب از گچساران، علیرضا اتابک در هفتاد و هفتمین نشست ستاد  کرونا شهرستان با اشاره به نامگذاری سال  از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: در هفته آتی با توجه به شعار سال جلساتی با این موضوع برگزار خواهد شد.

فرماندار گچساران با اشاره به مراسمات آخر سال از جمله آیین چهارشنبه سوری و تعطیلات نوروزی ادامه داد: ما موظف هستیم که مردم در آرامش زندگی کنند و ما موظف به ایجاد امنیت در شهر هستیم.

وی با اشاره به شیب صعودی کرونا افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی شیب صعودی کرونا در تمامی شهرها اتفاق افتاده است و در ۲ هفته  است که شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و همه ما درگیر این بیماری هستیم.

 اتابک اذعان کرد: آمار گچساران در یک حالت ثابت قرار دارد اما نگران آن هستیم که این آمار با توجه به تعطیلات نوروزی افزایش پیدا کند و شیب این بیماری در شهرستان صعودی شود.

 فرماندار گچساران بیان کرد: در هر شرایطی باید آمادگی آن را داشته باشیم که این آمار که هم اکنون ثابت است افزایش پیدا نکند.

اتابک با بیان اینکه برای ریشه کنی این بیماری در وهله اول باید پروتکل بهداشتی رعایت شود، گفت: در ایام عید تنها شهرستانی که تنظیم بازار آن هیچ مشکلی نداشت شهرستان گچساران بود به طوری که گچساران در ایام عید گوشت شهرستان بویراحمد را تامین می‌کرد.

 فرماندار گچساران ادامه داد: بازار گچساران در ایام عید از ثبات  خوبی  برخوردار بود و تمامی مایحتاج و کالاهای ضروری در دسترس مردم قرار داشت.

وی با اشاره به همکاری خوب مسوولان بهداشت و درمان اذعان کرد: خوشبختانه در  تمامی خانه های بهداشت  و بهورزان در حال  دریافت تست کرونا از مراجعه‌کنندگان و در حال ارائه آموزش به خانوارها در سطح شهرستان هستند.

اتابک عنوان کرد: ما باید تکلیف خود را به نحو احسن  انجام دهیم و نباید بگذاریم که مردم آسیب نبینند و کسانی هستند که سلامت مردم برای آنها مهم نیست که باید جلوی آنها گرفته شود.

 وی با بیان اینکه تک به تک مصوبات کرونایی در حال اجرایی و عملیاتی است، گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان مشاغلی که در گروه‌های شغلی ۲، ۳ و چهار قرار دارند تعطیل هستند.

اتابک  با اشاره به اینکه  هشتاد درصد از مردم پروتکل بهداشتی را رعایت میکنند، ادامه داد: تمامی کارهای تبلیغاتی به منظور جلوگیری از تجمعات در حال ارائه است.

فرماندار گچساران ابراز کرد: خوشبختانه شرایط در یک حالت پایداری است که باید سعی شود این شرایط کاهش پیدا کند و این امر با همکاری مردم و  مسوولان محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های برتر که با ستاد کرونا همکاری دارند تقدیر و دستگاه‌هایی که در حال  کارشکنی هستند قطعا با آنها برخورد می شود.

اتابک افزود: همچنین مکان های پرخطر با تشخیص شبکه بهداشت تعطیل خواهند شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president