آوای جنوب

با حضور فرماندار گچساران صورت گرفت ، تجلیل از نانوایان نمونه گچساران + تصاویر

DSC_0012آیین تجلیل از خبازان برتر شهرستان گچساران با حضور مسئولان فرماندار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

آوای جنوب؛

آیین تجلیل از خبازان برتر شهرستان امشب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی در این آیین اظهار کرد: این آیین در راستای تجلیل و تقدیر از نانوایانی که با وجدانی بیدار و در راه رضای خداوند در جهت خدمت‌رسانی صادقانه به خلق خدا گام برداشته‌اند، صورت گرفته است.

وی افزود: برگزاری مراسم‌های تجلیل در عرصه‌های مختلف به مراتب تاثیرات موثرتری نسبت به عمل تنبیه داشته و در این راستا با هدف تشویق نانوایان به کیفیت‌بخشی تولیدات نان در شهرستان، خبازان برتر برای تجلیل شناسایی شدند.DSC_0003

فرماندار گچساران با اشاره به ۷ خباز برتر گچسارانی، بیان کرد: از ابتدای مدیریت خود بازدید میدانی از نانوایی‌های گچساران را جزء برنامه‌های کاری و هفتگی خود قرار دادم و به صورت مستمر با ارتباط و بررسی مستقیم خبازان و مردم در جهت رفع مشکلات این صنف حرکت کردیم.DSC_0010

در این مراسم منصور کاظم‌پور از قدیمی‌ترین خبازان کهگیلویه و بویراحمدی ضمن تقدیر از فرماندار گچساران در راستای توجه و پیگیری‌های مستمر در خصوص مشکلات نانوایان و برخورد با متخلفان، اظهار کرد: عملکرد فرماندار این شهرستان و سخنرانی وی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، نقطه قوتی در ایجاد انگیزه و تشویق به خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم با پخت با کیفیت‌ترین نان برای همه خبازان این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال‌های بسیاری است که به شغل خبازی مشغول بوده، و با بیان اینکه پدرشان بنیانگذار احداث نانوایی در سه شهرستان یاسوج، گچساران و نورآباد از استان فارس بوده است، خاطرنشان کرد: ارائه نان باکیفیت و رعایت مسائل بهداشتی و برخورد مناسب با مشتریان بهترین کار در جهت موفقیت یک نانوایی دانست.

وی همچنین از رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان و آقای مرادی از شبکه بهداشت و نورالله احمدی مسئول توزیع آرد نانوایی های شهرستان گچساران تقدیر کرد

گفتنی است طی این مراسم از ۷ نانوای برتر گچساران با اهدای لوح یادبودی تجلیل شد.DSC_0002

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران:بیشترین تخلفات حوزه نانوایی‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها کم‌فروشی است

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران با اشاره به ۸۱۲ تن و ۲۴۰ کیلو آرد سهمیه آزاد سرانه هر ماه واحدهای خبازی این شهرستان، گفت: بیشترین تخلفات حوزه نانوایی‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها کم‌فروشی است.

در دامه رضا شریفی اظهار کرد: نظارت عالی فرماندارگچساران بر عملکرد واحدهای خبازی به صورت میدانی از ابتدای سال جاری تاکنون عامل مهمی در راستای کیفت بخشی نان در سطح شهرستان بوده است.
وی با بیان اینکه با توجه به تدابیر دیده شده نان در سطح شهرستان از کیفیت خوبی برخوردار است افزود: در راستای ارتقای سطح کیفی نان علاوه بر برخورد با متخلفان باید خبازی‌هایی که همه مسائل از جمله بهداشت و … را رعایت می‌کنند، به نوعی تشویق شوند.

*بیشترین تخلفات حوزه نانوایی‌ها کم فروشی است
رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران بیشترین تخلفات حوزه نانوایی‌ها را کم‌فروشی عنوان کرد و گفت: در دوماهه اخیر در سطح بازار با متخلفان به صورت جریمه و کسر سهمیه موقت برخورد قاطع صورت گرفته است.
شریفی با اشاره جریمه تعزیراتی ۲۵ واحد صنفی و کسر سهمیه ۱۸ واحد و قطع سهمیه موقت، بیان کرد: ۱۰۴ واحد خبازی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه ۱۱ واحد خبازی در روستاهای این شهرستان در حال پخت و عرضه نان هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۴ نانوایی تافتون، ۳۴ نانوایی لواش و ۱۱ نانوایی فانتزی در سطح شهرستان به مردم خدمت می‌کنند.
این مسئول عنوان کرد: سهمیه آزاد سرانه هر ماه واحدهای خبازی در این شهرستان از جمله شهر و روستاها ۸۱۲ تن و ۲۴۰ کیلو است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران با بیان اینکه براساس سهم سرانه عشایر ۹۰ تن آرد دریافت می‌کنند، اذعان کرد: ۷۰ تن و ۳۶۰ کیلوگرم نیز آرد خام خانه پز در سطح شهرستان بوده است.
وی در پایان با تاکید بر لزوم تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی با سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان، اذعان کرد: ارتقای سطح کیفی آرد و نان در شهرستان با تنهابودن صنعت، معدن و تجارت نمی‌تواند بازار خوبی باشد بلکه سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این راستا همکاری و تعامل داشته باشند.

DSC_0031 DSC_0009 DSC_0006 DSC_0005 DSC_0012 DSC_0020 DSC_0003 DSC_0038

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محمد فرهمندیان گفت:

    درود بر عمو منصور .. از قدیمیترین نانوایداران گچسارانه . خیالی مردی عمو منصور

  2. امیرعلی گفت:

    درود بر آقا منصور بهترین نانوا گچساران زنده باشی

  3. سهراب گفت:

    درود بر عمو منصور کاظم پور که عمر خود را برای خدمت صادقانه به مردم صرف کرد
    تنها عیب عمو منصور اینه که استقلالیه و بس وگرنه کارش حرف نداره

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president