کد خبر : 52475
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 8:50

بسیج سازندگی گچساران در خط مقدم محرومیت زدایی:از اهدا ۲هزار بسته معیشتی تا پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

بسیج سازندگی گچساران در خط مقدم محرومیت زدایی:از اهدا ۲هزار بسته معیشتی تا پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

آوای جنوب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت هفته بسیج سازندگی به تشریح اقدامات این ناحیه در عرصه محرومیت‌زدایی، مواسات و اشتغال‌زایی پرداخت. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در گفتگو با رسانه ها ، ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت

آوای جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت هفته بسیج سازندگی به تشریح اقدامات این ناحیه در عرصه محرومیت‌زدایی، مواسات و اشتغال‌زایی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در گفتگو با رسانه ها ، ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در فعالیت‌های جهادی، مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گچساران برای محرومیت‌زدایی، رفع مشکلات مناطق کم برخوردار و همچنین اشتغال‌زایی و عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب برای اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.

سرهنگ ناصر صالحی در ادامه با اشاره به اقدامات ویژه بسیج سازندگی در این شهرستان گفت: امروز بسیج سازندگی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، خدمات جهادی، خدمت‌رسانی و اشتغال‌زایی (اقتصاد مقاومتی) فعالیت می‌کند چراکه به فرموده مقام معظم رهبری فقط با انجام فعالیت‌های جهادی و انقلابی می‌توان پیشرفت جمهوری اسلامی را نظاره‌گر بود.

وی بابیان اینکه حرکت انقلابی یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت بسیج سازندگی است، افزود: مقام معظم رهبری طرح بسیج سازندگی را به جهت بهره‌گیری از نیرو و نشاط جوانان در امر سازندگی در اردیبهشت سال ۷۹ با حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کردند و خواستار تشکیل بسیج سازندگی برای عمران و آبادانی مناطق کم برخوردار و محروم کشور با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها شدند.

سرهنگی صالحی بابیان اینکه بسیج سازندگی (گروه‌های جهادی) با عمل خود به مردم نشان داد که هنوز هم می‌توان بی‌مزد و منت به آن‌ها خدمت کرد، اظهار کرد: در مجموعه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گچساران همچون سایر رده‌های دیگر، فعالیت‌های مؤثری در راستای خدمت به محرومین و اقشار نیازمند جامعه هدف صورت گرفته که می‌توان به اهدای بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام به تعداد ۵۰ باب و اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان باهدف تسهیل امر ازدواج از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: اضافه بر این اقدامات ساخت سه باب منزل مسکونی برای اقشار نیازمند، اگرچه ساخت سه منزل مسکونی دیگر هم در دست اقدام است، گازرسانی و گاز کشی به ۳۰۰ منزل اقشار نیازمند شهرستان و همچنین بازسازی بیش از ۵۰ باب منزل مسکونی افرادی نیازمند از دیگر اقدامات بسیج سازندگی گچساران در راستای رفع محرومیت‌ها بوده است.

وی در ادامه افزود: بنابراین ازجمله اهدافی که بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گچساران دنبال می‌کند کمک به اقشار نیازمند و محروم جامعه است که در همین راستا یکی از فعالیت‌های خوب بسیج سازندگی ناحیه گچساران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و اقتصاد مقاومتی به جوانان است که در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری و همچنین در خصوص شعار جهش تولید با مشارکت مردم انجام می‌پذیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در پایان هم تصریح کرد: تلاش داریم با همکاری و حمایت دولت سیزدهم، بتوانیم تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی بیشتری به جوانان اعطا کنیم تا در راستای رفع مشکلات بیکاری جوانان شهرستان بازهم گام‌های مؤثری برداریم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احمد ظاهریزاده جمعه , ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

با سلام هدف مکاتبه بمدت ۸سال ازدواج کردیم همچنان بیکارم وتوان احداث سرپناه یا رهن واجاره برام مقدور نیست وفعلا بعلت نازایی صاحب فرزند نشدیم به مساعدت نیاز داریم یا حسین

ناشناس جمعه , ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

مساعدت ونداشتن شعل وسرپناه