آوای جنوب

بسیج سازندگی گچساران در خط مقدم محرومیت زدایی:از اهدا ۲هزار بسته معیشتی تا پرداخت تسهیلات اشتغالزایی

آوای جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت هفته بسیج سازندگی به تشریح اقدامات این ناحیه در عرصه محرومیت‌زدایی، مواسات و اشتغال‌زایی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در گفتگو با رسانه ها ، ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در فعالیت‌های جهادی، مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گچساران برای محرومیت‌زدایی، رفع مشکلات مناطق کم برخوردار و همچنین اشتغال‌زایی و عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب برای اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.

سرهنگ ناصر صالحی در ادامه با اشاره به اقدامات ویژه بسیج سازندگی در این شهرستان گفت: امروز بسیج سازندگی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، خدمات جهادی، خدمت‌رسانی و اشتغال‌زایی (اقتصاد مقاومتی) فعالیت می‌کند چراکه به فرموده مقام معظم رهبری فقط با انجام فعالیت‌های جهادی و انقلابی می‌توان پیشرفت جمهوری اسلامی را نظاره‌گر بود.

وی بابیان اینکه حرکت انقلابی یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت بسیج سازندگی است، افزود: مقام معظم رهبری طرح بسیج سازندگی را به جهت بهره‌گیری از نیرو و نشاط جوانان در امر سازندگی در اردیبهشت سال ۷۹ با حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کردند و خواستار تشکیل بسیج سازندگی برای عمران و آبادانی مناطق کم برخوردار و محروم کشور با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها شدند.

سرهنگی صالحی بابیان اینکه بسیج سازندگی (گروه‌های جهادی) با عمل خود به مردم نشان داد که هنوز هم می‌توان بی‌مزد و منت به آن‌ها خدمت کرد، اظهار کرد: در مجموعه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گچساران همچون سایر رده‌های دیگر، فعالیت‌های مؤثری در راستای خدمت به محرومین و اقشار نیازمند جامعه هدف صورت گرفته که می‌توان به اهدای بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام به تعداد ۵۰ باب و اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان باهدف تسهیل امر ازدواج از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: اضافه بر این اقدامات ساخت سه باب منزل مسکونی برای اقشار نیازمند، اگرچه ساخت سه منزل مسکونی دیگر هم در دست اقدام است، گازرسانی و گاز کشی به ۳۰۰ منزل اقشار نیازمند شهرستان و همچنین بازسازی بیش از ۵۰ باب منزل مسکونی افرادی نیازمند از دیگر اقدامات بسیج سازندگی گچساران در راستای رفع محرومیت‌ها بوده است.

وی در ادامه افزود: بنابراین ازجمله اهدافی که بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گچساران دنبال می‌کند کمک به اقشار نیازمند و محروم جامعه است که در همین راستا یکی از فعالیت‌های خوب بسیج سازندگی ناحیه گچساران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و اقتصاد مقاومتی به جوانان است که در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری و همچنین در خصوص شعار جهش تولید با مشارکت مردم انجام می‌پذیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در پایان هم تصریح کرد: تلاش داریم با همکاری و حمایت دولت سیزدهم، بتوانیم تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی بیشتری به جوانان اعطا کنیم تا در راستای رفع مشکلات بیکاری جوانان شهرستان بازهم گام‌های مؤثری برداریم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president