آوای جنوب

هشدار معاون استاندار به هرگونه تخلف انتخاباتی مسئولان/جمالی: دین خود را به دنیای دیگران نفروشید

آوای جنوب
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به هرگونه تخلف انتخاباتی مسئولان این استان هشدار داد.

 

به گزارش آوای جنوب، احد جمالی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شاه‌بیت فعالیت‌های وزارت کشور انتخابات است آخرین ماموریت این دولت برگزاری ۴ انتخابات در ۲۸ خرداد ماه امسال خواهد بود انتخابات‌های سخت و سنگین که اجرای یک انتخابات به تنهایی نیاز به امکانات بسیار زیادی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ما ۴ انتخابات خواهیم داشت انتخابات ریاست جمهوری به عنوان محور اصلی انتخابات امسال خواهد بود انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و شهرها و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را داریم.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به بافت قومی و ایلی و عشیره‌ای اکوسیستم خاص انتخاباتی خود را دارد ممکن است عده‌ای آن را عیب بدانند اما زیبایی‌های خاص خود را دارد که مدیران اجرایی باید این ظرافت‌ها را درک کنند.

این مسئول ادامه داد: انتخابات چهار مقوله امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را دارد که امنیت انتخابات با دستگاه اجرایی و وزارت کشور و دستگاه‌های حاکمیتی بوده و باید امنیت را ایجاد کنند، سلامت انتخابات که مشترک میان دولت و شورای نگهبان است رقابت که شورای نگهبان ایجاد می‌کند و مشارکت هم که توسط مردم رقم می‌خورد و مشارکت حداکثری سرمایه‌ای برای نظام رقم می‌زند و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و کشور است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان انتخابات مجلس را در سال ۹۸ با مدیریت خوب استاندار و همچنین نظارت شورای تامین و هیئت نظارت و هدایت‌های نماینده ولی فقیه به بهترین نحو برگزار کردیم که بهترین انتخابات در طول نظام جمهوری اسلامی در این استان اجرا شد و دلیل آن همدلی همه نیروها و درک بالای مردم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در این نشست به وظایف مسئولان و دستگاه‌ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: مسئولان استانی قبل از هر چیز باید امکانات را طبق قانون در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند چرا که انتخابات سنگینی در استان داریم.

وی گفت: ممنوعیت دخالت له یا علیه کاندیداها چه کاندیداهای ریاست جمهوری چه شورا و چه مجلس که مسئولان استانی باید به پرسنل ستادی و پرسنل زیرمجموعه در شهرستان‌ها چنین اصلی را گوشزد کنند.

این مسئول افزود: ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها جز مسائل اصلی انتخاباتی است و مسئولان ما بجز تبلیغ برای مشارکت مردم در انتخابات حق هیچ گونه دخالتی را ندارند.

جمالی یادآور شد: در انتخابات سال ۹۸ همکاری مدیران بسیار خوب بود و گزارش دخالت در انتخابات بسیار کم داشتیم و اکنون هم انتظار داریم در این زمینه تمام و کمال مسئولان استانی همکاری کرده و دین خود را به دنیای دیگران نفروشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president