آوای جنوب

نارضایتی شهروندان گچسارانی از جریمه خودروها

آوای جنوب
محدودیت‌های کرونایی و منع تردد شبانه، در روزهای گذشته در گچساران اجرایی شده‌ است و افرادی که در ساعت‌های غیرمجاز با خودرو در خیابان‌ها تردد کنند، توسط دوربین های شهرداری جریمه می‌شوند.

به‌تازگی پیامک‌هایی برای شهروندان ارسال شده است که خبر از جریمه آن‌ها به دلیل تردد غیر مجاز و نادیده گرفتن شرایط کرونا می‌دهد.
در این میان برخی از مردم نسبت به این تصمیم گلایه مند هستند.
یکی از مخاطبین آوای جنوب در این خصوص گفت: در چنین شرایط اقتصادی برای امرار معاش و زندگی باید بر سر زمین های کشاورزی اطراف برویم و مشغول کار شویم اما متاسفانه شاهد هستیم که خودروی ما جریمه شده است.
یکی دیگر از شهروندان اظهار کرد: ساکن یکی از روستاهای اطراف است و کارگر یکی از مغازه ها در شهر است و مجبور است بعد از تعطیلی مغازه به روستا برگردد حال آنکه برای او نیز قبض جریمه صادر شده است.
حال آنکه برخی ها نیز نارضایتی خود را اینگونه بیان کرده اند که بهتر بود به گونه ای دیگر این برخورد صورت پذیرد و تر و خشک با هم در یک سبد قرار نگیرند.
یکی از مخاطبین نیز در کامنتی نوشته است: اگر فردی بعد از این ساعت بخواهد بیمار خود را به بیمارستان ببرد آیا باید این جریمه را نیز پرداخت کند.
در این خصوص پیامک های بسیاری مبنی براین داشته ایم که افراد بسیاری در اطراف شهر زندگی می کنند اما در شهر مشغول کار هستند و برای بازگشت خودرو آنها جریمه شده است.
پیام هایی مبنی بر کارکنانی داشته ایم که به صورت شیفت مشغول کار هستند و در هنگام رفت و آمد بر سر محل کار خود جریمه شده اند.
در این خصوص انتظار می رود مسوولین محترم تصمیمات بهتری اتخاذ نمایند.
علی مراد کاظم پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president