آوای جنوب

تیم فوتبال نفت گچساران مشمول بی‌عدالتی؟!؛ از ۴ میلیاردی که محقق نشد تا زمزمه تبعیض در حمایت از تیم‌های نفتی

آوای جنوب 

سوال این روزهای مردم شهرستان گچساران است که آیا تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان مشمول بی‌عدالتی شده است؟.

تیم فوتبال نفت گچساران مشمول بی‌عدالتی؟!؛ از 4 میلیاردی که محقق نشد تا زمزمه تبعیض در حمایت از تیم‌های نفتی

خبرگزاری فارس گچساران؛ سمیرا نصاری، شب گذشته بود که خبری در خروجی رسانه‌های شهرستان مبنی بر استعفای سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران قرار گرفت که بهمن فرازمند استعفای خود را تکذیب کرد و عنوان کرد با پیام سرپرست تیم از طرف مدیرعامل باشگاه به ما اعلام کردند که قصد تیم داری ندارند و تمرینات تیم فوتبال نفت گچساران تعطیل شده است و این در حالی است که سرمربی و بازیکنان این تیم با توجه به شرایط قراردادهای خود را به صورت سفید امضا کرده اند.

انصراف تنها دلخوشی بچه های گچساران در گرما و سرما موجب ناراحتی هواداران این تیم شد و با واکنش هایی همراه بودیم و این در حالی است که در سال گذشته بنرهایی در سطح شهر گچساران در باب تقدیر از نماینده گچساران نصب شده بود که عنوان شده بود با پیگیری های تاجگردون مبلغ ۴ میلیارد تومان از طریق وزیر نفت به ورزش نفت گچساران اختصاص یافته است و این جدا از بودجه ای است که خود نفت به امر ورزش اختصاص می دهد.

آنچه به نظر می رسد این که اعتبار ۴ میلیارد تومانی که قرار بود ناجی ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران شود، امروز موجب نابودی کامل آن شده و جوانان ورزشکار و با استعداد این دیار نفتخیز اما محروم دیگر سهمی از ورزش نفت نخواهند داشت.

اما نماینده سابق گچساران و باشت در نامه ای به وزیر نفت با تشریح کناره گیری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خواستار ورود ایشان به این مهم شده است.

تاجگردون در بخشی از نامه خود به وزیر نفت با اشاره به نقش نفت گچساران خطاب به وزیر نفت آورده است:  قریب به دو سال است علیرغم دستور شما و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بودجه تامین نشده است تا این باشگاه اعلام تعطیلی نماید.

وی در ادامه نامه خود نوشته است: این در شرایطی است که دیگر شهرهای نفتی دارای چنین وضعیتی نیستند و شرکت نفت به راحتی هزینه می کند.

نامه تاجگردون نشان از اعتراف وی به این موضوع دارد که مبلغ ۴ میلیارد تومان هرگز به این تیم نیامده است و از سوی دیگر در نامه خود اشاره کرده است چگونه دیگر شهرهای نفتی چنین مشکلی را ندارند و به راحتی هزینه می کنند.

به گزارش فارس باید سوال کرد به راستی چگونه در شهرهای همجوار نفتی با کم کردن هزینه ها هنوز در حال فعالیت هستند به گونه ای که نفت امیدیه دیگر تیم نفتی همچون نفت گچساران این روزها به مصاف فولاد خوزستان در بازی دوستانه می روند تا خود را برای مسابقات آماده کنند اما نفت گچساران تیم را تعطیل می کند.

باید سوال کرد آیا در نفت امیدیه نیز نماینده مجلس ورود می کند یا…  ورزش نفت و گاز گچساران که روزگاری در سطح ورزش کشور حضوری پررنگ داشت امروز بدلیل کاهش بسیار زیاد بودجه ورزش قهرمانی وزارت نفت شرایط خوبی ندارد و بسیاری از تیم های قهرمانی صاحب نام همچون هندبال، واترپلو ، تنیس روی میز ، والیبال نشسته ، هاکی و فوتبال با شرایط بسیار بدی روبرو هستند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president