آوای جنوب

پیام شورای هیات مذهبی گچساران/ سراسر دنیای اسلام به سوگ مالک اشتر زمان نشسته‌اند

آوای جنوب 

شورای هیئات مذهبی گچساران در پیامی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

پیام شورای هیات مذهبی گچساران/ سراسر دنیای اسلام به سوگ مالک اشتر زمان نشسته‌اند

به گزارش آوای جنوب از گچساران ؛ شورای هیات مذهبی گچساران در پیامی خطاب به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

در متن این پیام ؛ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

از میان مؤمنان مردانی هستند که آنچه را با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا کردند (و خود را آماده جهاد نمودند)، برخی از آنان پیمانشان را عمل کردند (و به شهادت رسیدند) و بعضی دیگر در انتظار (شهادت هستند) و هرگز (عقیده و پیمان خود را) تغییر ندادند. (سوره احزاب آیه ۲۳)

نام زیبای حاج قاسم همواره فتح الفتوح و پیروزی را در اذهان و خاطره‌های جوانان مسلمان تداعی می‌کرد و وجود نازنین حاج قاسم سلیمانی همان ذوالفقار و مالک اشتر زمان حقیقتا یک پیروزی مجسم بود.

آن عزیز گرانقدر به مانند مقتدایش حضرت ابوالفضل عباس (ع) دستان و بدن خود را در راه دفاع از حریم ولایت و راه امام حسین (ع) تقدیم نمود تا بدانیم و آگاه باشیم که عاشورا همچنان ادامه دارد.
آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور خبیث آن بدانند همان‌گونه که پاسخ ما در به شهادت رساندن شهید حججی نابودی داعش بود و این بار همانگونه که مقام معظم رهبری بیان دارند، با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند نیروهای انقلابی انتقام سخت و تاریخی از آنها خواهند گرفت.

بدیهی است تمامی هیئت‌های مذهبی نه فقط در گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه در سراسر دنیای اسلام شهادت این عاشق راه حسین (ع) و مدافع حریم ولایت را گرامی خواهند داشت.

جامعه بزرگ هیات مذهبی گچساران با تسلیت شهادت این فرمانده شجاع و غیور لشکر اسلام و هم رزمانش به محضر حضرت بقیه الله اعظم ( عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای؛ ملت قدرشناس ایران اسلامی، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شورای هیئات مذهبی گچساران

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president