آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کنیم/مدیر به یک شرط تغییر نمی‌کند

آوای جنوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات سالمی در استان به هر قیمتی برگزار می‌کنیم

آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات سالمی در استان به هر قیمتی برگزار می‌کنیم.

کلانتری: انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کنیم/مدیر به یک شرط تغییر نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی با اصحاب رسانه برگزار شد که خبرنگار فارس در خصوص موضوع نحوه برخورد با مدیران ناتوان از وی سؤال کرد.

خبرنگار فارس از استاندار پرسید حالا که شما به قول خودتان منتسب به هیچ فردی نیستید و به انتخاب شخص وزیر کشور و رئیس‌جمهور به استان آمده‌اید و دستتان باز است چگونه مشکلات را سر و سامان خواهید داد؟.

خبرنگار فارس مشخصا از استاندار پرسید آیا خانواده خود را به این استان و شهر آورده‌اید و آیا از نانی که در نانوایی‌های شهر یاسوج طبخ می‌شود استفاده می‌کنید؟ و یا که سری به فروشگاه‌ها با انواع و اقسام قیمت‌ها زده‌اید؟ و آیا مشکلات بهداشتی در استان مثل آن چه که عرضه گوشت غیر بهداشتی است را مشاهده کرده‌اید؟ که استاندار در پاسخ گفت: به گونه‌ای به استان آمده‌ام که بدهکار کسی نیستم.

وی گفت: اما این به معنای عدم تعامل و همفکری با نماینده ولی‌فقیه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیست و به همین دلیل نمی‌توانم ظرفیت‌های استان را برای خدمت نادیده بگیرم.

حسین کلانتری افزود: هر کسی در استان سر جای خودش است و باید با هم در راه خدمت به مردم و رفع مشکلات و موانع تعامل سازنده داشته باشیم.

وی در خصوص برخورد با کم کاری‌ها به خصوص در حوزه بازار و در راستای رفع مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده است اظهار کرد: تمام تصمیماتی که می‌گیریم اول از همه بر اساس رای‌گیری و خرد جمعی است و دیدید که در شورای برنامه‌ریزی استان برای اولین بار تصمیمات و مصوبات بر اساس رای‌گیری صورت گرفت.

استاندار ادامه داد: در قضیه بازار هم بدون جنجال به دنبال راهکار هستیم و یک فرصت یک ماهه داده‌ایم تا تغییر را مشاهده کنیم هر چند که تغییرات یک شبه صورت نمی‌گیرد اما وضعیت را به سطحی خواهیم رساند که مردم راضی باشند.

وی به نمونه‌ای از تذکرات به دستگاه‌ها که منجر به رفع مشکلات شده اشاره کرد و گفت: وقتی که من آمدم و شروع به کار کردیم در ۲۶ خردادماه امسال اسناد خزانه‌ای که برای استان در نظر گرفته بودند ۳۴۰ میلیارد تومان بود که ۱۵ ماه هم فرصت جذب آن بود اما در همان مدت تنها ۱۱۰ میلیارد تومان آن جذب شده بود!.

استاندار گفت: اما یک تایم یک ماهه برای مدیران گذاشتیم و خیلی صادقانه به آن‌ها گفتیم که این پول نباید برگشت بخورد و برنامه‌ریزی کردیم و وضعیت چنان شد که توانستیم در یک ماه همه را جذب کنیم و این یک ماه به اندازه دو برابر آن ۱۵ ماه اقدام شد.

وی با بیان این که به دنبال برخورد با مدیران نیستیم اما باید تغییرات در بازار و سایر امور محسوس باشد خاطرنشان کرد: این به شرطی است که مردم رضایت پیدا کنند و در بازار تغییر ایجاد شود و لبخند رضایت بر لب مردم بنشیند.

استاندار با بیان این که در آستانه انتخابات قرار داریم و چند ماه دیگر زمان هست افزود: بگذارید کار کنیم و فضا را انتخاباتی نکنید اما بدانید انتخابات را به همراه جمالی در سلامت کامل به نرخ جانمان برگزار می‌کنیم حافظ رای مردم در صندوق‌های رای هستیم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president