آوای جنوب

گلایه‌مندی بیماران و پرستاران از نبود سیستم خنک کننده و بوی بد در بیمارستان شهید رجایی گچساران

آوای جنوب گلایه‌مندی بیماران و پرستاران از وجود گرمای طاقت‌فرسا،نبود سیستم سرمایشی در قدیمی‌ترین بیمارستان گچساران و بی‌توجهی مسوولان موجب نارضایتی بیماران و پرستاران شده است

آوای جنوب

گلایه‌مندی بیماران و پرستاران از وجود گرمای طاقت‌فرسا،نبود سیستم سرمایشی در قدیمی‌ترین بیمارستان گچساران و بی‌توجهی مسوولان موجب نارضایتی بیماران و پرستاران شده است.
گلایه‌مندی بیماران و پرستاران از نبود سیستم خنک کننده و بوی بد در بیمارستان شهید رجایی گچساران

به گزارش آوای جنوب از گچساران  در پی تماس‌ها و نارضایتی شهروندان از وضعیت  موجود بیمارستان شهید رجایی گچساران راهی بیمارستان شدیم تا از نزدیک وضعیت را مشاهده و پیگیری نماییم.

با توجه به اینکه آخرین ماه از فصل گرمای تابستان را سپری می‌کنیم  اما هنوز گرمای شدید هوا در این شهرستان به  بیش از ۵۰ درجه می‌رسد.

  گرمای طاقت‌فرسا در این روزها و نبود سیستم خنک کننده  بیماران و پرستاران این بیمارستان را به گون‌ ای کلافه کرده است که از ظاهر امر مشخص است  و همه از این وضعیت گلایه مند هستند.

در هفته‌های گذشته به بیمارستان تخصصی مادر و کودک بی بی حکیمه پرداختیم ولی با تماس‌های مردمی گویی بیمارستان شهید رجایی که قدیمی‌ترین بیمارستان شهر است نیز وضعیت خوبی ندارد.

بیمارستانی که همگان می‌دانند عمر آن سالهاست تمام شده  و همگان منتظر آن بودند تا با ساخت بیمارستان بی‌بی حکیمه این ساختمان قدیمی از رده خارج شود اما با یک تصمیم این‌گونه نشد.

اینجا گچساران است؛ بیمارستان شهید رجایی؛ گرمای هوا، نبود تجهیزات خنک کننده مناسب و بی توجهی مدیران و گوشه ‌ی از درد دلهای برخی بیماران و همراهان با ما…

عازم بیمارستان شهید رجایی می‌شویم و با ورودمان در همان لحظه اول مشخص است هوای بیرون از داخل بهتر است.

سیستم تهویه نامناسب قدیمی و بیمارستانی با ساختمانی از رده خارج شده و بوی بد در راهرو همگی نشان از این داشت مسوولان یا خبر ندارند یا سرشان آنقدر گرم است که…

نگاهمان به همراه بیماری می افتد که بر روی صندلی راهرو دراز کشیده است و مشخص است شب را نیز آنجا سپری کرده است و حالا از خستگی نا ندارد و باید در روی صندلی فلزی راهرو دقایقی در گرمای آنجا استراحت کند.

همراه بیمار دیگری نیز می‌گوید کولر ماشین را روشن گذاشته‌ایم و آنجا استراحت می‌کنیم.

اینجا گچساران است جایی که لقب بام نفت ایران را دارد و اما بیمارستان هایش اینگونه است.

همراه بیمار دیگری می‌گوید بوی بد بیمارستان خیلی اذیت کننده است و متاسف می‌شود که چرا کسی رسیدگی نمی‌کند.

 به گزارش آوای جنوب، همان طور که بیان شد در هفته گذشته به بیمارستان بی‌بی حکیمه گچساران  تنها بیمارستان تخصصی مادر و کودک در استان پرداختم  هر چند که بیش از ۲ سال  از عمر افتتاح آن می‌گذرد اما هنوز  بیماران و مراجعه کنندگان  از نبود امکانات از جمله داروخانه، نبود اورژانس برای انتقال بیماران، نبود جاده دسترسی مناسب، عدم روشنایی در شب و همچنین تجمع سگ‌های ولگرد در اطراف بیمارستان رنج می‌برند.

 با توجه به اینکه توسعه زیرساخت‌های درمانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان پیشرفت و توسعه در یک منطقه به شمار می‌رود و شهرستان گچساران در چند سال گذشته در بخش درمانی این امکانات و زیرساخت‌ها  را فراهم کرده است اما آنچه که امروز موجب نارضایتی شهروندان  شده عدم توجه مسوولان به زیرساخت‌ها است.

 براساس این گزارش بیمارستان شهید رجایی گچساران با داشتن  ۱۲۳ تخت ماهانه به صورت تقریبی ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان و اورژانس این مرکز درمانی مراجعه و  معاینه می‌شوند.

در حال حاضرتعداد  ۳۰ پزشک متخصص در زمینه‌های مختلف در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم هستند که این تعداد پزشکان متخصص در بخش‌هایی از جمله ارتوپد، حراج عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراح مغز و اعصاب، جراح گوش حلق و بینی، جراح کلیه و مجاری ادرار، متخصص داخلی، قلب، عفونی، مغز و اعصاب، اعصاب روانی و بخش اورژانس  فعالیت دارند.

 با این همه تفاسیر بیمارستان شهید رجایی یکی از  که قدیمی‌ترین بیمارستان شهر گچساران است و اقشار مردم برای درمان و معاینه به این مرکز مراجعه می‌کنند اما دارای کمبودهایی است که می‌طلبد مسوولان برای رفع نواقص و کمبودها اقداماتی را صورت دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president