آوای جنوب

چرا نماینده گچساران قافیه راه و شهرسازی را به زارعی واگذار کرد؟/تاجگردون در اندیشه حضور در بویراحمد؟

احتمالا تاجگردون به دلیل این که گفته می شود قصد دارد در دوره های آینده در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا کاندیدا شود قصد دارد

آوای جنوب

احتمالا تاجگردون به دلیل این که گفته می شود قصد دارد در دوره های آینده در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا کاندیدا شود قصد دارد زمینه را برای پیروزی زارعی فراهم آورد تا با خیال راحت تری در انتخابات دور آینده حوزه بویراحمد و دنا شرکت کند.
به گزارش آوای جنوب؛ این روزها بحث تغییر و تحول در ادارات کهگیلویه و بویراحمد داغ تر از همیشه دنبال می شود در آخرین مورد نیز پژمان نیک اقبالی که با روی کارامدن دولت دوازدهم از معاونت عمرانی استانداری رفته بود جایگزین عبدالمجید نژادصفوی در راه و شهرسازی شد، موضوعی که واکنش های زیادی را به دنبال داشت و عده ای ان را پیروزی نماینده بویراحمد و دنا در انتخاب یک مدیر نزدیک به خود نامیدند.

عده ای بر این باورند که چینش مدیران استانی به سمتی است که تقریبا همه چیز بر وفق مراد غلام محمد زارعی و حلقه مشاورانش باشد زارعی که بعد از هشت سال نمایندگی در بویراحمد، متهم به پایمال شدن عزت بویر احمد شد؛ این روزها نشان داده است که یکه تاز معادلات استان است.

گفته می شود بعد از انتخاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر حمایت از نیروی اصلاح طلب بخش قابل توجهی از رای بویراحمد از جمله در لوداب را به دست آورده است و حال با انتخاب نیک اقبالی تا حدود زیادی از توجهات سی سختی ها را به خود اختصاص داده است.

به نظر می رسد غلام محمد زارعی با حمایت از مدیران اصلاحطلب، از این حیث جلوتر از تاجگردون و هاشمی باشد.

اما در گچساران و باشت وضعیت به شکل دیگری است. تاجگردون مدیران قوی خود را در علوم پزشکی از دست داد، گوهرگانی نیز چند روز پیش کنار گذاشته شد و نیروی مورد نظر خود در اداره کل ورزش و جوانان را نیز نتوانست و یا نخواست که حمایت کند، فقدان یک نخبه گچسارانی و باشتی در معاونت استانداری و از دست دادن پایگاه های مدیریتی انتقادات را این روزها بیش از گذشته به او وارد کرده است.

این در حالی است که مدیران منتسب به تاجگردون در گچساران نیز باقی مانده اندیشه مدیران دولت قبلی بوده و سال هاست که با تکیه بر صندلی ریاست، این روزها هزینه های زیادی را برای تاجگردون به وجود آورده اند.

یکی از تحلیل هایی که درباره این موضوع وجود دارد این است که گفته می شود غلامرضا تاجرگدون نماینده گچساران و باشت در حال دادن آوانس به غلام محمد زارعی است تا وی بتواند در این دوره نیز پیروز انتخابات حوزه بویراحمد و دنا شود.

احتمالا تاجگردون به دلیل این که گفته می شود قصد دارد در دوره های آینده در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا کاندیدا شود قصد دارد زمینه را برای پیروزی زارعی فراهم آورد و با توجه به این که هر نفر در سه دوره متوالی می تواند در یک حوزه انتخابیه نماینده باشد، یکی از رقیبان اصلی خود را از صحنه خارج کند و زمینه را برای پیروزی در دور آینده انتخابات در بویراحمد فراهم سازد.

ضمن این که در موضوع انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی و انتصاب نیک اقبالی به جای نژادصفوی می توان به این موضوع اشاره کرد که کار تاجگردون با راه و شهرسازی در این دور تمام است و اکثر کارها و راه های شهرستان های گچساران و باشت در حال پیشرفت و بهبود است و شاید به همین دلیل باشد تاجگردون حسایسیت ویژه ای بر روی مدیرکل راه و شهرسازی نداشته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president