آوای جنوب

اخطار استاندار کهگیلویه و بویراحمد:شهریور پایان زمان تغییر در بازار کهگیلویه و بویراحمد/کلانتری؛بازار تغییر نکند مدیران را تغییر می‌دهم

آوای جنوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت موجود بازار گفت: پایان شهریور ماه مهلت مدیران برای بهبود وضعیت بازار است

آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت موجود بازار گفت: پایان شهریور ماه مهلت مدیران برای بهبود وضعیت بازار است.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، حسین کلانتری در نشست پیش ازظهر امروز ستاد تنظیم بازار سخنان مدیران استان در خصوص وضعیت بازار استان را متناقض دانست و گفت: در خصوص بازار تناقضاتی در سخنان همکارانم مشاهده می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرفیت استان در تولید مرغ زنده گفت: ۵۵ واحد مرغداری در استان معطل مانده و مدیران این واحدها را به هم پاس می‌دهند آنوقت هم دادستانی، هم بخش خصوصی و هم مردم از این شرایط می‌نالند.

وی با بیان اینکه نوع نگاه‌ها متناسب با شرایط استان نیست، بیان کرد: از این دورهمی‌های تکراری و بدون نتیجه متاسفم اما نشست‌های ستاد تنظیم بازار نباید اینگونه باشد تغییرات ایجاد کنید و در جلسه آینده گزارش اقدامات و تغییرات بازار را ارائه دهید.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گزارش وضع موجود همه ناراضی هستند، البته اقدامات و خدمات صورت گرفته قابل تقدیر است اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید به وضعیت مطلوب برسیم.

وی بیان کرد: مدیرانی که نگاه تغییر دارند برای تغییر وضعیت بازار و کاهش نارضایتی‌ها مردم همت کنند اما اگر مدیری احساس ناتوانی در این زمینه دارد به جلسات نیاید.

وی در واکنش به سخنان معاون دادستان که گفته بود مدیران در جلسه گزارش می‌دهند احساس می‌کنیم اینجا شمال اروپا است اما وضع بازار مانند حلب سوریه است، عنوان کرد: اینجا کهگیلویه و بویراحمد است طرفیت‌ها را بالفعل تبدیل کنید.

کلانتری با ابراز رضایت از اقدامات مدیرکل تعزیرات حکومتی در مدت کوتاه انتصاب افزود: نیاز مردم با تعیین نرخ عادلانه تامین شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل کمبود مرغ زنده در بازار گفت: بازسازی و نوسازی واحدهای فرسوده، تکمیل و افزایش واحدهای فعال و فعال‌سازی ۵۵ واحد راکد در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: به صراحت اعلام می‌کنم مدافع تامین سود عادلانه تولید کننده و مخالف اجحاف هستیم، از تولید کننده منصف حمایت می‌کنیم اما با آنهایی که دنبال منافع شخصی هستند مشکل داریم.

استاندار با تاکید بر ورود جدی جهاد، اتحادیه‌ها، دامپزشکی و صمت به حوزه مرغ گفت: سرانه مصرف و ذخیره‌سازی مشخص شود و کار ذخیره‌سازی توسط اتحادیه انجام گیرد که وظیفه دستگاه‌ها هم همین است.

کلانتری عنوان کرد: اتحادیه و سازمان جهاد به همراه تولید کننده با رایزنی معاون تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی برای تکمیل و تجهیز واحدهای مرغداری تسهیلات اخذ کنند.

وی با بیان اینکه همه اقلام کشور با ارز۴۲۰۰ است اما نوع برخوردها و رفتارها ممکن است شائبه ایجاد کند، عنوان کرد: خوراک دام هم با همین ارز است اما کسانی که می‌خواهند اخلال ایجاد کنند به ما معرفی کنید تا به نهادهای کشوری اطلاع دهم.

کلانتری با تاکید بر رونق واحدهای تولیدی در سال تولید رونق تولید،افزود: به صراحت اعلام می‌کنم سقف زمان برای تعبیر وضعیت بازار، پایان شهریور است مردم باید تغییرات را حس کنند، در این یک ماه چند واحد توسعه‌ای فعال شود اما اگر تا پایان شهریور تحرکی ایجاد نشود من تغییرات مدیریتی را شروع می‌کنم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: منطقی نیست اینجا کالایی که مردم نیاز دارند تولید شود اما بدون اینکه در اختیار مردم قرار گیرد به جای دیگری برده شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president