آوای جنوب

اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در گچساران اهدا شد/ پنجمین مورد اهدا عضو در گچساران

مسؤول هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج گفت: اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در گچساران با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب از گچساران،  سید سینا سعیدی  از اهدا عضو  بیمار مرگ مغزی در گچساران خبر داد و  اظهار کرد: مرحوم محمد کشاورزی از پرستاران بیمارستان صنعت نفت گچساران بود.

وی افزود: پس از تایید مرگ مغزی از سوی تیم پزشکی بیمارستان شهید رجایی با رضایت خانواده ، اعضای بدن آن مرحوم به بیماران نیازمند اهدا شد.

سعیدی ادامه داد: با همکاری تیم پیوند اعضاء بیمارستان  شهید رجایی گچساران  کبد این بیمار جدا و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان ابوعلی سینای شیراز منتقل شد.

مسؤول هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج گفت: مرحوم محمد کشاورزی چهل ساله که در حادثه تصادف در محور گچساران – باشت در حوالی روستای تلخاب شیرین گچساران دچار ضربه و مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهداشد.

 به گزارش  آوای جنوب: از ابتدای سالجاری تاکنون این یازدهمین مورد اهدا عضو در استان و پنجمین مورد اهدا عضو  در گچساران است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president