آوای جنوب

استاندار:از ظرفیت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در کمیسیون ‌ها به خوبی استفاده شود/من خادم همه مردم استان هستم

آوای جنوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظرفیت های خوبی این استان در کشور دارد، گفت: مهمترین آنها همین نمایندگان هستند که بایستی از ظرفیت آنها در کمیسون‌ها استفاده شود

آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظرفیت های خوبی این استان در کشور دارد، گفت: مهمترین آنها همین نمایندگان هستند که بایستی از ظرفیت آنها در کمیسون‌ها استفاده شود.

از ظرفیت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در کمیسیون ‌ها به خوبی استفاده شود
به گزارش آوای جنوب از گچساران، عصر امروز نشست کارگروه اشتغال با حضور معاون توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری، استاندار، معاون استاندار، نماینده گچساران و فرمانداران دو شهرستان و دیگر دهیاران شهرستان گچساران و باشت در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در این نشست حسین کلانتری با اشاره به بازدید معاون توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری از روستاهای محروم این استان اظهار کرد: امروز مسیر چرام به پیچاپ باشت بازدید صورت گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گزارشات خوبی ارائه شد و از صحبت‌های فرمانداران و دهیاران استفاده شد، گفت: شهرستان گچساران ۷۷ درصد جمعیت شهری و ۲۳ درصد آن روستایی است.
وی با بیان اینکه در شهرستان باشت متفاوت است و از نظر جمعیتی ۴۸ درصد روستایی و مابقی جمعیت شهری را تشکیل می‌دهند.

کلانتری با اشاره به اینکه نظام و دولت‌های جمهوری اسلامی به ویژه دولت تدبیر و امید خدمات‌های خوبی ارائه شده است، ابراز کرد: براساس آمار شهرستان گچساران و باشت در زمینه گاز رسانی دارای رتبه اول در استان هستند.

sdr

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشراه به اینکه در زمینه اجرای طرح هادی شهرستان گچساران رتبه اول و باشت در رتبه پایین‌تری قرار گرفته است، افزود: در زمینه آبیاری اراضی کشاورزی گچساران و باشت دارای رتبه اول در استان است.

وی عنوان کرد: در طرح بازآفرینی و مقاوم‌سازی محلات بافت فرسوده شهر دوگنبدان درسطح استان اول و در سطح کشور دارای رتبه دوم است.

کلانتری در ادامه با بیان اینکه من خادم ۷۲۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد هستم، ابراز کرد: این استان دارای نمایندگان خوبی است و هر کدام در یک کمیسیون مشغول به فعالیت هستند و تاکنون خوب عمل کرده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظرفیت های خوبی این استان در کشور دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد، عنوان کرد: مهمترین آنها همین نمایندگان هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی ادامه داد: مشخص نیست همیشه نایب رئیسی کمیسیون نفت به ما برسد و یا در صنعت و در بودجه ریاست آن به دست ما باشد لذا ما باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

کلانتری ادامه داد: اتفاقات خوبی در نظام جمهوری اسلامی رخ داده است که قطعا نقش نماینده در این زمینه را نمی‌شود نادیده گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخی از مسائل را نباید بگذاریم از دست برود و باید قدر فرصت‌ها را دانست و به نحو احسن استفاده کرد.

کلانتری با بیان اینکه ظرفیت ها و فرصت های خوبی در این حوزه وجود دارد و وجود نفت این منطقه را نسبت به دیگر نقاط کشور خاص کرده است، عنوان کرد: در این استان ۲۷ هزار نفر از جمهوری اسلامی حقوق می‌گیرد و همه اینها باید به حرکت در بیاید تا بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظرفیت این دو شهرستان گچساران و باشت باهم متفاوت دارند، اظهار کرد: ظرفیت‌های فوق العاده در این حوزه وجود دارد و خیلی از استان‌ها آرزو دارند که موقعیت این شهرستان به دلیل داشتن آب، خاک و نفت غنی داشته باشند.

وی افزود: استان یزد فاقد آب است و آب چاه را با آب سد مخلوط می کنند تا آب شرب به دست آید.
کلانتری با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم و موتور اشتغال را به حرکت در آوریم، تصریح کرد: در زمینه آمار بیکاری نرخ بیکاری این استان در سال ۹۵ بیش از ۱۱.۲دهم درصد بوده است

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توان با ایجاد اشتغال به جایگاه کاهش نرخ بیکاری در کشور برسیم، عنوان کرد: نگاه به استخدام اداری بایستی تغییر کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در حوزه اشتغال که مورد دغدغه این دو شهرستان است انتظار می‌رود تا سال آینده این رقم تغییر کند و آمار بیکاری کاهش و آمار بیمه شدگان افزایش پیدا کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از مطالب که به شدت به آن نیاز است کار گروهی است، خاطرنشان کرد: در آینده ۲۵هزار هکتار در گچساران و باشت به سیستم آبیاری مجهز خواهد شد که نیاز به مشارکت و همدلی دارد.

وی به نقش شوراها در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات بسیار مهم دانست و گفت: شما دهیاران منتخب مردم و رابط بین مسوولان و مردم هستید.

کلانتری با بیان اینکه نقش دهیاران در دولت تدبیر و امید حائز اهمیت و دارای جایگاه خاصی است، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات به جز اینکه واقع بینانه با مسائل برخورد کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تلاش‌های نظام برای آبادانی وایجاد اشتغال از اویل پیروزی انقلاب تا کنون موجب شده که دشمنان نظام مستاصل شوند، خاطرنشان کرد: برای دست یابی بهتر است که ایرادات را صادقانه بیان و انتقادپذیر باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president