آوای جنوب

عدل هاشمی‌پور: صندلی بهارستان را به تشنگان سیاست واگذار می‌کنم

..

آوای جنوب

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: قول دادم هر زمان که کارها را به جایی رساندم سیاست را دو دستی به کسانی که تشنه نشستن بر صندلی سبز بهارستان هستند تحویل دهم.

عدل هاشمی‌پور: صندلی بهارستان را به تشنگان سیاست واگذار می‌کنم
به گزارش آوای جنوب از کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور عصر امروز در همایش بزرگداشت روز جوان در سینمای دهدشت اظهار داشت: قول دادم اگر روزی کارها را به جایی رساندم سیاست را دو دستی به تشنگان صندلی سبز بهارستان تحویل می‌دهم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده در پیگیری پروژه‌های عمرانی چهار شهرستان افزود: من روحیه سیاسی بازی ندارم برای سد آبریز آمدم که شروع کردم تخصیص آب گرفتم و این سد صحرای کلاچو و دشت چرام را نجات می‌دهد.

هاشمی‌پور گفت: توانم خیلی بالاتر از کارهایی است که می‌بینید، کارهای بزرگی برای آینده شما کلید خورده هر کاری تاکنون انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی و مبارزه با بیکاری و وعده‌هایی است که به شما داده بودم.

وی به عملیات پتروشیمی اشاره و تصریح کرد: طی چند سال از شروع پتروشیمی مسجد سلیمان و لردگان وزیر نفت هیچ بازدیدی نداشت اما دو بار به دهدشت آمد و برای ساختمان‌های صنعتی پتروشیمی۲۲۰ میلیون دلار تصویب کرد.

هاشمی‌پور ادامه داد: ۲ هزار متر مربع زمین نزدیک دانشگاه پیام‌نور برای احداث ساختمان ستادی در حال خرید است که کار اجرایی شروع شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از جوانان در این سال‌ها مشغول به کار شدند، گفت: شرمنده یک سری از جوانان هستم.

هاشمی‌پور ادامه داد: خدایا تو شاهد باش در مقابل این جوانانی که قلب پاک دارند قسم یاد می‌کنم که لحظه‌ای آرامش نداشتم چون امانتی که شما بر دوشم گذاشتید بار سنگینی بود.

وی با بیان اینکه در عرصه درمان، صنعت، عمران و امور زیربنایی، ورزش و دیگر عرصه‌ها همه تلاشم را بکار گرفتم، گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین، چانه‌زنی دولت و آوردن مسؤولان به منطقه کارهایی انجام دادم.

وی نخبگان سیاسی را خطاب قرار داد و افزود: سیاست بازی دردی از کهگیلویه دوا نمی‌کند، باید تعدادی در حسادت‌ها بسوزند، باید با بدبینی‌ها و سوء ظن‌ها و بداخلاقی‌ها مبارزه کرد.نباید دلسرد شویم.

وی با اشاره به اشاره به جایگاه نیروهای مسلح گفت: دشمنان ابهت و عظمت نیروهای مسلح را در سیل اخیر مشاهده کردند.

هاشمی‌پور تصریح کرد: ترامپ و امثال ترامپ برای براندازی نظام راه‌های گوناگونی را طی کردند اما به نتیجه نرسیدند و اکنون سپاه پاسداران را در لیست تروریست قرار دادند.

وی افزود: اگر نیروهای مسلح نبودند اگر سپاه پاسداران و قرارگاه سازندگی نبود اهواز در سیل اخیر دو متر زیر آب می‌رفت.استان‌های لرستان، خوزستان و شمال را نیروهای مسلح در کنار سپاه نجات دادند.

هاشمی‌پور ادامه داد: امروز ۱۳ هزار دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات مهندسی در استان‌های سیل‌زده فقط مربوط به قرارگاه خاتم مشغول خدمات‌رسانی هستند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president