آوای جنوب

ماجرای غرق شدن کودک سه ساله در تنگ مهریان یاسوج

.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عصر روز گذشته خبری مبنی بر غرق شدن پسر بچه‌ای سه ساله در رودخانه مهریان گزارش شد.
براساس این گزارش،خانواده‌‌ حادثه دیده با برقراری تماس با نیروهای امدادی خبر از غرق شدن فرزند پسر ۳ ساله خود در رودخانه مهریان واقع در تنگه مهریان دادند.
گفتنی است از همان ساعات اولیه عصر روز گذشته تا کنونی برای پیدا شدن جسد فرزند پسر غرق شده در تنگه مهربان ادامه دارد که متاسفانه این تلاش ها نتیجه نداده است.
به گزارش فارس، عصر روز گذشته یک تیم۲۲ نفره از آتش نشانی به محل اعزام و‌جستجو ها راآغاز نمودندو مسیر رودخانه توسط پرسنل آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفت که در روز حادثه موفق به پیدا شدن این کودک حادثه دیده نشدند
امروز نیز با پیگیری های مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۶ صبح مجددا ۲۰ نفر در دوتیم در حال جستجو هستند وعملیات مشترکی هم اکنون با همراهی ۵ اکیپ از سازمان هلال احمر در حال پیمایش وبررسی مسیر بودند که تا کنون تلاش های صورت گرفته منتج به نتیجه نگردیده است.
در این خصوص وحید محمدی تبار در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص فرد غرق شده در تنگه مهریان اظهار کرد: در همان دقایق اولیه یکی از بستگان خانواده حادثه دیده در تماس تلفنی این خبر را به ما اطلاع رسانی کردند.
وی افزود: در همان ساعات اولیه با اعزام نیروهای تیم شهرداری، آتش نشانی، هلال احمر و بسیج سپاه این منطقه گردشگری مورد پیمایش قرار گرفت.
مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه کار مدیریت بحران کار ستادی و هماهنگی بین دستگاه ها است، عنوان کرد: عصر روز گذشته رودخانه خروشان تنگه مهریان توسط نیروهای امدادی آتش نشانی و هلال احمر مورد پیمایش قرار گرفت که متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.
محمدی تبار با بیان اینکه امروز از ساعات اولیه صبح پیگیری هتوسط نیروهای بسیج سپاه آغاز شد و متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشد، گفت: در ساعت یک بامداد امروز محل تلاقی تنگه مهریان با رودخانه بشار به وسیله تور بسته شد که متاسفانه این تلاش ها نتیجه نداده است.
این مسوول با بیان اینکه افراد حاضر در منطقه گردشگری تنگه مهریان متوجه غرق شدن این کودک ۳ ساله نشده اند، گفت: افتادن کودک ۳ ساله در آب بالای ۹۰ درصد است.
مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از روز گذشته تا کنون از تمام ظرفیت ها برای پیدا کردن جسد این کودک به کار گرفته شده است، افزود: متاسفانه طرح های گردشگری، سفره خانه ها و باغ های تفریحی که به بستر رودخانه تعرض کرده و آیتم های و شاخص های امنیتی دا رعایت نکرده اند یک تخلف است که انتظار می رود دستگاه های امنیتی به این موضوع ورود کنند.
محمدی تبار ادامه داد: مدیریت ستاد بحران استان با هماهنگی دادستان شهریتان، میراث فرهنگی و آب منطقه ای این طرح های گردشگری را که مجوز ندارند و به حریم رودخانه تعرض دارند با مجوز دادگستری درخواست پلمپ داده می شود.
وی با بیان اینکه در مقوله امنیت جان شهروندان با کسی تعارف نداریم، گفت: به هر قیمتی که تمام شو. از طرح های گردشگری که مجوز ندارند و به حریم رودخانه ها ایجاد شده اند و نکات امنیتی را رعایت نکرده اند با درخواست از دادگستری شهرستان پلمپ می شوند تا از این گونه فجایع جلوگیری به عمل آید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president