کد خبر : 38209
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 - 9:49

خداحافظی فرزند کهگیلویه و بویراحمد با صداوسیمای استان/رئوف جایگزین افشارنیا شد/حرکت شتابان صداوسیما در سال های اخیر

خداحافظی فرزند کهگیلویه و بویراحمد با صداوسیمای استان/رئوف جایگزین افشارنیا شد/حرکت شتابان صداوسیما در سال های اخیر

طبق شنیده ها به زودی مدیریت صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد دچار تغییر و تحول می شود و یوسف افشارنیا از استان خواهد رفت و جای خود را به امیر رئوف،معاون سیمای استان فارس خواهد داد.

آوای جنوب
طبق شنیده ها به زودی مدیریت صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد دچار تغییر و تحول می شود و یوسف افشارنیا از استان خواهد رفت و جای خود را به امیر رئوف،معاون سیمای استان فارس خواهد داد.

طبق شنیده ها به زودی مدیریت صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد دچار تغییر و تحول می شود و یوسف افشارنیا از استان خواهد رفت.

بر این اساس امیر رئوف که پیش از این معاون سیمای استان فارس بود، جایگزین یوسف افشارزاده در صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد می شود.

افشارنیا در مراسم معارفه خود که شهریورماه ۹۲ برگزار شده بود، با بیان این‌که خود را فرزند کهگیلویه و بویراحمد می‌دانم، تصریح کرد: در جایی دیگر نیز پیشنهاد مسئولیت به ما داده شد که به دلیل تعلق خاطری که به استان کهگیلویه و بویراحمد داشتم این مسئولیت را پذیرفتم.

اکنون و پس از ۵ سال زمان خداحافظی افشارنیا با کهگیلویه و بویراحمد فرارسیده است و باید دید با حضور رئوف مسیر صداوسیمای استان چگونه پیش خواهد رفت.

صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۲ تا کنون فعالیت چشمگیری برای ارتقا فرهنگ دینی ، مذهبی ، اجتماعی در استان داشته به گونه ای مهمترین این فعالیت پوشش همه جانبه کنگره ۱۸۸۰ شهید استان بود که در آن رئیس مجلس شورای اسلامی ، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، فرماندهان ارشد کل سپاه و نمایندگان مجلس از آن تقدیر کردند .

توجه به فرهنگ دینی از جمله ماه محرم ، اربعین حسینی و مساجد از دیگر اقدامات شبکه استانی است .
در مناسبت های ملی از جمله از ۲۲ بهمن ، هفته بسیج ، هفته دفاع مقدس نیز برنامه های متنوع تولید و پخش شد که راه اندازی جشن انقلاب از جمله آنها است .

شاید توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و پوشش همه برنامه کنگره شهدا استان و تولید دهها مستند و برنامه فاخر از جمله دژ سوق ، پد خندق از جمله این اقدامات بود.

توجه به روحانیت استان و تولید مستند های فاخر و معرفی همه جانبه شخصیت های آنها از جمله آقا میر احمد، فرزند آقا میر و مرحوم آیت الله ملک حسینی از این جمله است.

توجه به گروه های و تشکل های مختلف از جمله بسیج و هیات های اندیشه وز ، فعالان فضای مجازی و حمایت از تولیدات آنها شاید از برجسته ترین اقدامات سال های اخیر مدیریت صداوسیمای استان بود.

در حوزه فنی و پوشش فرستنده دیجیتال شاید بتوان استان کهگیلویه و بویراحمد را پیشرو در این حوزه نام برد به گونه ای که نه تنها تمام شهرها و بخش های استان دارای فرستنده دیجیتال هستند بلکه اکثریت روستا ها نیز از این نعمت برخوردار هستند.

با راه اندازی معاونت فضای مجازی در این حوزه هم تولیدات تخصصی و ویژه ای از جمله موشن گرافیک ، اینفوگرافیک و انیمیشن تولید شده است که موشن گرافیک اربعین ، عملکرد بسیج ، پدافند غیر عامل و دفاع مقدس از جمله آنها است.

هم اکنون در حوزه خبری و دفاتر خبری نیز نه تنها شهرستان ها و بخش ها دارای دفاتر خبری با تمام تجهیزات هستند بلکه در تعدادی از روستاها پر جمعیت نیز خبرنگاران آزاد با تجهیزات کامل راه اندازی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.