کد خبر : 38190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آذر 1397 - 15:31

اسماعیلی رئیس دانشگاه آزاد گچساران در جمع کارکنان دانشگاه سما: دانشگاه آزاد گچساران را خالی تحویل گرفتم

اسماعیلی رئیس دانشگاه آزاد گچساران در جمع کارکنان دانشگاه سما: دانشگاه آزاد گچساران را خالی تحویل گرفتم

اسماعیلی رئیس دانشگاه آزاد گچساران در جمع کارکنان دانشگاه سما اظهار کرد: دانشگاه آزاد گچساران را خالی تحویل گرفتم

به گزارش آوای جنوب  امروز چهارشنبه دکتر حسین اسماعیلی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور در حوزه سما در نشستی صمیمانه با مجموعه کارکنان دانشکده فنی سما شرکت نمودند.

در این جلسه دکتر اسماعیلی بر موضوع انقلابی بودن در امور دانشگاه تاکید نمودند و بیان داشتند که شعار اصلی دانشگاه آزاد اسلامی از صدر تا ذیل رعایت کردن ارزشهای اسلامی است
دکتر اسماعیلی ضمن بیان اینکه من دانشگاه را خالی از منابع مالی و دست خالی تحویل گرفتم ولی به خدا و با همت همکاران به سمت حل مسائل دانشگاه پیش خواهیم رفت .ایشان بیان داشتند اهل تظاهر و اهل شعار نیستم و تلاش خوام کرد که تبعیض و بی عدالتی را در مجموع دانشگاه و سما از بین ببرم .
اسماعیلی در بخش دیگر از سخنان خود بیان داشتند که بایستی این فاصله گرفتن چندین ساله دانشگاه با بدنه شهرستان را جبران نماییم که می توان برنامه های فرهنگی دانشکاه را در مساجد شهر برگزار نمود. ایشآن تقویت برنامه های فرهنگی و بسیج دانشجویی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری را یک اصل اساسی برای مدیریت خودشان بر شمردند که در تمام مسائل انقلابی عمل خواهم نمود.
در پایان جلسه بر حل مسائل حوزه سما و دانشکده و گزینش اساتید مجرب و کاردان و متعهد برای دانشکده تاکید نمودند که از نظر اسماعیلی تفرق میان دانشگاه آزاد و دانشکده سما واحد گچساران محکوم است و سما از بدنه دانشگاه می باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.