آوای جنوب

شرمنده‌ی آقای استاندار؛ حق با امام جمعه باشت است

مدیران پروازی در محروم‌ترین استان کشور آن دسته از مدیرانی هستند که پس از ساعت ۲ بعد از ظهر و یا شاید زودتر از آن خسته و کوفته! محل کار خود را در شهرهای کوچک استان رها کرده و راهی شهرهای بزرگ استان یاسوج و گچساران و دهدشت می‌شوند.
آوای جنوب
مدیران پروازی در محروم‌ترین استان کشور آن دسته از مدیرانی هستند که پس از ساعت ۲ بعد از ظهر و یا شاید زودتر از آن خسته و کوفته! محل کار خود را در شهرهای کوچک استان رها کرده و راهی شهرهای بزرگ استان یاسوج و گچساران و دهدشت می‌شوند.

داریوش بهنیا فعال رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در خصوص مدیران پروازی در استان آورده است: منظور از مدیران پروازی در استان کهگیلویه و بویراحمد به معنای رفت و آمد مدیران به وسیله هواپیما در استان کهگیلویه و بویراحمد نیست چرا که پس از حادثه دردناک سقوط هواپیما در ۲۹ اسفند سال گذشته دیگر پروازی در استان وجود ندارد.

منظور از مدیران پروازی در محروم‌ترین استان کشور آن دسته از مدیرانی هستند که پس از ساعت ۲ بعد از ظهر و یا شاید زودتر از آن خسته و کوفته!! محل کار خود را در شهرهای کوچک استان رها کرده و راهی شهرهای بزرگ استان اعم از یاسوج و گچساران و دهدشت می‌شوند.

مدیرانی که به قول معروف هم خدا را می‌خواهند و هم خرما، مدیرانی که به هیچ وجه دل از میز و صندلی‌های خود نمی‌کنند و با پشتوانه نمایندگان محترم استان هر گونه که خواستند عمل می‌کنند و اصلا شاید دلشان نخواهد یک ساعت هم اضافه بر وقت معمول خود برای مردم کار کنند.

طی چند روز گذشته ائمه محترم جمعه استان نشستی با استاندار محترم استان داشتند و قاطبه آن‌ها از این وضعیت ابراز نگرانی می‌کردند.

اما بیش از همه حجت‌الاسلام عبودی از این وضعیت انتقاد داشت و با صراحت از استاندار باب چنین وضعیتی در شهرستان خودش انتقاد کرد شهرستانی کوچک که علی رغم همه خدمات نظام جمهوری اسلامی هنوز محرومیت به عیان از سر و روی آن می‌بارد.

استاندار بعد از این که حرف‌های ائمه جمعه از جمله عبودی را شنید این گونه فرمایش کرد که اگر بعد از ساعت ۲ بعد از ظهر و تنها با خودروی شخصی محل کار را ترک کنند ایراد و اشکالی ندارد که پس از این گفته استاندار لحن عبودی تندتر شد.

در این وجیزه کاری به موضع‌گیری حجت‌الاسلام عبودی نداریم هر چند معتقدیم که انتقاد وی کاملا بجا بوده است اما خطاب به استاندار محترم و البته دغدغه‌مند استان این گونه عرض می‌کنیم که غرض از مخالفت با مدیران پروازی تنها ایراد گرفتن به استفاده نادرست از بیت‌المال نیست.

هر چند همه از جمله آقای استاندار نسبت به استفاده درست از بیت‌المال دغدغه داریم اما مهم‌تر از آن خدمت هر چه بیشتر به مردم است به این معنا که به فرض مثال فرماندار باشت وظیفه دارد که پس از تایم اداری هم در این شهر محروم بماند و به مردم خدمت کند.

معتقدیم کسی که رئیس اداره راه و شهرسازی و یا بهزیستی و یا ورزش و جوانان باشت هر طور شده باید در این شهرستان بماند و برای خدمت به این مردم محروم شبانه روز نشناسد.

شهرستان باشت و لنده و چرام و بهمئی و سی سخت آن قدر مشکلاتشان زیاد است و آن قدر کم کاری در همه سال‌های گذشته صورت گرفته که اگر حتی شبانه روزی هم در آنجا کار شود باز هم وقت برای خدمت کم می‌آید لذا ما نیز معتقدیم استان ما جای مدیر پروازی نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president