کد خبر : 37542
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 14:53

رئیس اداره ثبت احوال گچساران: افزایش۲۵ درصدی آمار طلاق در گچساران

رئیس اداره ثبت احوال گچساران: افزایش۲۵ درصدی آمار طلاق در گچساران

رئیس اداره ثبت احوال گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد ۱۲۴ مورد واقعه طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده که نسبت به نیمه نخست سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

آوای جنوب
رئیس اداره ثبت احوال گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد ۱۲۴ مورد واقعه طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده که نسبت به نیمه نخست سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

عطاءاله گرجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد ۶۰۰ ازدواج در اداره ثبت احوال گچساران به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه  در سالجاری  دو مورد ازدواج بالای ۷۵ سال به ثبت رسیده است، گفت:  از مجموع ۶۰۰ ازدواج به ثبت رسیده تعداد ۳۴۱ نفر معادل ۵۷ درصد زیر ۳۰ سال سن و تعداد ۲۵۹ نفر معادل ۴۳ درصد بالای ۳۰ سال سن در سالجاری ازدواج صورت گرفته است.

 رئیس اداره ثبت احوال گچساران با اشاره به مدت مشابه در سال قبل عنوان کرد: در نیمه  سال اول سال گذشته تعداد ۵۴۳ مورد ازدواج در دفاتر ثبت این شهرستان به ثبت رسیده که از این تعداد ۳۱۶ نفر معادل ۷۰ درصد زیر ۳۰ سال سن و تعداد ۲۲۷ نفر معادل ۳۰ درصد بالای ۳۰ سال سن  به ثبت رسیده است.

 این مسوول ابراز کرد:  در نیمه نخست سالجاری نسبت به مدت سال مشابه سال گذشته ازدواج ۱۰ درصد افزایش یافته است.
رئیس اداره ثبت احوال گچساران با اشاره به آمار طلاق در سالجاری عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۱۲۴ مورد واقعه طلاق در اداره ثبت احوال به ثبت رسیده است.

 گرجی‌پور ادامه داد: از مجموع  واقعه طلاق صورت گرفته در سالجاری تعداد ۳۵ مورد زیر ۳۰ سال و تعداد ۸۹ مورد بالای ۳۰ سال سن بوده است.

 وی با بیان اینکه با هر ۵ ازدواج صورت گرفته در سالجاری یک مورد منجر به طلاق شده است، گفت: این در حالی است که  در نیمه نخست سال گذشته تعداد ۹۹  واقعه طلاق که از این تعداد ۲۸ مورد زیر ۳۰ سال سن و تعداد ۷۱ مورد بالای ۳۰ سال سن  در دفاتر ثبت طلاق به ثبت رسیده است.

 این مسوول اذعان کرد: آمار طلاق نسبت  به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش یافته است.

 رئیس اداره ثبت احوال گچساران با اشاره به آمار فوتی اذعان کرد:  از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد ۲۲۴ نفر فوتی به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۷۹ نفر شهری و تعداد ۴۵ نفر روستایی بوده است.

 گرجی پور ابراز کرد: از مجموع آمار ذکر شده تعداد ۱۲۰ نفر فوتی مرد و تعداد ۹۴ نفر فوتی زن در سالجاری به ثبت رسیده است.

وی  بیان کرد: این آمار در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد ۲۳۱ نفر فوتی به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۷۶ مورد شهری و ۵۵ مورد روستایی بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران تصریح کرد: از مجموع ۲۳۱ نفر فوتی در نیمه نخست سال گذشته تعداد ۱۱۵ نفر مرد و تعداد ۱۱۶ نفر زن بوده است.

گرجی‌پور با اشاره به آمار ولادت‌ها در این شهرستان ادامه داد:  از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد یک هزار و ۱۰۲نوزاد در این شهرستان متولد شد که از این تعداد ۹۱۳ نوزاد شهری و تعداد ۱۸۹  نوزاد  روستایی بوده است که برای شناسامه دار شدن در دفاتر ثبت احوال به ثبت رسیده است.

 وی ادامه داد: از مجموع ولادت‌ها در سالجاری تعداد ۵۷۱ نفر نوزاد پسر و تعداد ۵۳۱ نوازد دختر به دنیا آمده است.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران افزود: در نیمه نخست سال ۹۶ تعداد یک هزار و ۲۳۶ نوزاد در این شهرستان  متولد شده که از مجموع این تعداد یک هزار و ۱۹ نوزاد شهری و تعداد ۲۱۷ نوزاد روستایی به دنیا آمده است.

 گرجی‌پور خاطرنشان کرد: از مجموع ولادت در نیمه نخست سال گذشته تعداد ۲۸۸ نوزاد پسر و تعداد ۵۴۸ نوزاد دختر به ثبت رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.