کد خبر : 37504
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1397 - 18:47

امام جمعه گچساران: اقتصاددانان پر مدعا کشور را به این روز انداختند

امام جمعه گچساران: اقتصاددانان پر مدعا کشور را به این روز انداختند

امام جمعه گچساران گفت: افرادی که خود را اقتصاددان می دانستند و ادعایشان می‌شد کشور را به این وضعیت درآورده اند.

آوای جنوب
امام جمعه گچساران گفت: افرادی که خود را اقتصاددان می دانستند و ادعایشان می‌شد کشور را به این وضعیت درآورده اند.

به گزارش آوای جنوب حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در خطبه های این هفته نمازجمعه گچساران با دعوت از نمازگزاران و مومنین به تقوای الهی و پرهیز از اجتناب از گناهان اظهار کرد: همواره باید بدانیم تقوا تنها راه رسیدن به خدای متعال و سعادت است.

وی ادامه داد: این فکر اشتباهی است که بخواهیم اینگونه زندگی کنیم که هیچ کس ناظر بر اعمال ما نیست بلکه باید بدانیم خدایی وجود دارد که ناظر بر اعمال ما است.

حجازی با اشاره به مناسبت های این هفته و دیدار مقام مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار توصیه کردند که تشکیلات موازی با دولت به صلاح نیست و چنین کار و عملی به صلاح نیست.

وی افزود: ایشان توصیه کردند کار جهادی باید توسط خود مسوولان انجام شود و باید بدانیم مسوولان کار جهادی انجام دهند و کار جهادی نیز از مجاری قانونی صورت بگیرد.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ رسانه ای دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند از طریق جنگ رسانه ای مردم ما را ناامید کنند و این برنامه اصلی دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می کند مشکلات امروز کشور را به گونه ای به مردم القا کند که بگوید همه چیز تمام شده است و مردم ما را ناامید کند.

حجازی با بیان اینکه باید در چنین شرایطی ما دشمن را به خوبی بشناسیم و دشمن را دشمن بدانیم نه یک دوست گفت: باید با وحدت و همدلی حیله های دشمنان را خنثی کنیم تا از این شرایط عبور کنیم.

وی اظهار داشت: ما نیز می دانیم در پشت پرده خبری است و افرادی که خود را اقتصاددان می دانستند و ادعایشان می‌شد کشور را به این وضعیت درآورده اند.

امام جمعه گچساران افزود: افرادی به اموال دولت و بیت المال دستبرد زدند و روزی فرا خواهد رسید که صف اینها از بقیه افراد دلسوز نظام جدا خواهد شد و نقشه های دشمنان برملا می شود.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری چنان آگاهانه و عالمانه سخن می گوید که می دانیم از خیلی از سران کشورهای دیگر ایشان بیشتر از مشکلات درون کشور آنها آگاه است.

حجازی خطاب به مسوولان کشوری گفت: اگر مسوولان کشوری به سخنان ایشان گوش فرا دهند و عمل نمایند مشکلات کشور حل خواهد شد اما مشکل از جایی شروع می شود که هر کس خود را اقتصاددان می داند و باید بدانیم مشکل اصلی از بی تقوایی است.

حجازی در ادامه با اشاره به قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ میدان ژاله تهران و گرامی داشتن این روز افزود: در این روز رژیم ستم شاهی جمع زیادی از مردم را در میدان ژاله تهران به شهادت رساند که جمعه خونین نام گرفت و جوی خون راه افتاد.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به روز مقابله با بی سوادی گفت: باید بدانیم علم بدون تقوا خطرناک است بنابراین بی سوادی را باید تبدیل به باسوادی همراه با تقوا نماییم.

حجازی در ادامه با اشاره به دهه ماه محرم و تسلیت این ایام خاطرنشان کرد: باید بدانیم ایشان در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند و هفته اول ماه محرم بنام امر به معروف و نهی از منکر نام گرفته است.

امام جمعه گچساران تاکید کرد: همواره باید بدانیم اساسی ترین مشکلات امروز هم همین توجه نکردن به امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسمات مذهبی در ماه محرم در این شهر افزود:  تلاش شود مراسمات باشکوهی در این روزها برپا شود تا اهداف اهداف امام حسین ع بیان شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.