آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: طایفه‌ها هیچ نقشی در تعیین مدیران نخواهند داشت/در انتخاب مدیران به مردم خیانت نمی‌کنم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر شایسته سالاری زیر سؤال برود به مردم خیانت کرده‌ایم.
آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر شایسته سالاری زیر سؤال برود به مردم خیانت کرده‌ایم.

به گزارش آوای جنوب، به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشست بررسی پروژه‌های شهرستان کهگیلویه بزرگ با حضور فرماندار و رؤسا و معاونین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در پایان این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی با اشاره به این که همه استان و مردم آن برای ما نور چشمند اظهار کرد: از روز اول بنای کار ما بر اولویت مناطق محروم استان بود و فرقی نمی‌کند که این مناطق دیشموک باشد یا زیلایی در شهرستان بویراحمد.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر جا احساس کنیم که شاخص‌ها نیاز به ارتقا دارند ورود می‌کنیم و انتظار داریم که مدیران دستگاه‌ها هم برای رفع مشکلات با همه وجود تلاش کنند.

احمدی در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص وضعیت کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: این منطقه در زیر سایه سیاست‌گذاری قوم‌سالارانه و طایفه‌مدارانه قرار گرفته و همین جلوی رشد آن جا را گرفته است.

استاندار افزود: اما ما به دنبال عملگرایی هستیم و در حد وسع خود به صورت صادقانه در پی رفع مشکلات مناطق محروم از جمله در شهرستان کهگیلویه هستیم.

وی گفت: آن‌ها که منصف هستند می‌دانند که کوتاهی نکرده‌ایم و ملاحظات مردم را بر ملاحظات قوم گرایانه ترجیح داده‌ایم.

این مسؤول ارشد استانی به تغییرات مدیریتی در سطح استان هم گریزی زد و گفت: تغییرات بر اساس گردش نخبگان است و هر مجموعه‌ای حق دارد این فرایند را دنبال کند.

وی گفت: در این فرایند تغییر مدیران سهمیه‌بندی طایفه‌ای نداریم چرا که همه مردم استان ایرانی هستند و نگاه من این نیست هر کسی طایفه نداشت از مدیریت‌ها محروم بماند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیچ سهمیه خاصی برای طوایف چه در گچساران و چه در بویراحمد و چه در کهگیلویه قائل نیستیم و مدیران از داخل همان مجموعه جابجا می‌شوند و اگر مدیری برود از داخل همان مجموعه معاون او جایگزین می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب‌ها باید بر اساس شایسته‌سالاری باشد افزود: اگر شایسته سالاری زیر سؤال برود به مردم خیانت کرده‌ایم.

این مسؤول ارشد استانی به هنجارها از جمله عزت مردم هم اشاره کرد و گفت: عزت مردم استان زمانی حفظ می‌شود که شاخص‌ها ارتقا پیدا کنند.

احمدی افزود: کسانی که کم حالی و عافیت‌طلبی می‌کنند و پاسخگوی مردم نیستند و وقتی از بالا پول می‌آید آن را جذب نمی‌کنند به دنبال عزت مردم نیستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. استان گفت:

    فعلا که داره خیانت میشه. مدیران ضعیف فقط در راس قرار میگیرند .

  2. استان گفت:

    جناب اقای دکتر احمدی فعلا با این انتخاب های که میکنی نه تنها خیانت نمیکنی بله داری این استان را با این مدیران ضعیف ویران میکنی. مدیران جدیدی که انتخاب میکنی از قبلی ها هم ضعیف ترند

  3. خسته گفت:

    ?

    شاهی‌طلبی برو گدای همه باش
    بیگانه زخویش و آشنای همه باش

    خواهی که ترا چو تاج بر سر دارند
    دست همه گیر و خاک پای همه باش

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president