آوای جنوب

یادگار هشت سال دفاع مقدس در گچساران:

الگوگیری از جوانان دوران دفاع مقدس رمز پیروزی ایران در جنگ نابرابرانه امروز خواهد بود

یادگار هشت سال دفاع مقدس در گچساران به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: الگوگیری از جوانان دوران دفاع مقدس رمز پیروزی ایران در جنگ نابرابرانه امروز خواهد بود.
آوای جنوب
یادگار هشت سال دفاع مقدس در گچساران به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: الگوگیری از جوانان دوران دفاع مقدس رمز پیروزی ایران در جنگ نابرابرانه امروز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس ابوالحسن غلامی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور  در حوزه علمیه امام صادق (ع) که با حضور  طلبه های جوان و آینده دار حوزه،  امام جمعه شهرستان باشت و رئیس حوزه های علمیه استان نشستی برگزار شد، اظهار کرد: شجاعت و ازخودگذشتگی فرزندان این مرزوبوم در جنگ تحمیلی، رمز پیروزی آنان در این نبرد نابرابر بود.

 این جانباز هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: تجاوز و یورش همه جانبه رژیم بعث عراق به مرزهای مختلف ایران  موجب شد تا رزمندگان دلاور با تمام وجود و اراده ای پولادین خود در برابر متجاوزان  صف آرایی  و دشمنان را متوقف کنند و درسی فراموش ناشدنی را به دشمنان این مرز و بوم بیاموزند.

غلامی  با بیان اینکه امروز جوانان این مرز و بوم  رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را سرلوحه خود قرار دهند تا بتوانند این جنگ نابرابرانه که دشمن این روزها به راه انداخته استت پیروز از این میدان خارج شوند، عنوان کرد: جوانان امروز  زندگی  شهیدانی همچون بهشتی، معلم، شهید قدسی، باکری، همت و بابایی  را سرلوحه خود قرار دهند که این جوانان آن دوران چگونه در برابر ظلم ایستادگی کردند و جان خود را نثار این انقلاب و نظام کرده‌اند.

 این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در ادامه با اشاره به طلاب حوزه علمیه گفت: این لباس مقدسی است که برتن دارید و در برابر این لباس مسوول هستید .

 وی افزود:  لباس روحانیت یکی از نمادهای رسمی دین  اسلام است و طلاب با رفتار و کردار خود عزت آن را حفظ کنند.

 غلامی در ادامه به معرفی نقاط مشترک تاریخ ایران باستان و تاریخ ورود کاملترین دین خدا به ایران اشاره و ابراز کرد: شهید مطهری یکی از روحانیون آن دوران بود که توانست طلاب بسیار مهم و همچنین جذب حداکثری جوانان و همراهی و همدری با مردم و انتقال مشکلات واقعی مردم بدون سانسور به مسوولان اعلام نمایند که این همیشه از ویژگی‌های موثر روحانیت در جامعه بوده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    درودوسپاس به بزرگ مرد۸سال دفاع مقدس انشالله سلامت زنده باشه وسایه شوبالای سرجوانان این مرزبوم باشن??

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president