آوای جنوب

رئیس شورای شهر دوگنبدان : دخالت جناح‌های سیاسی فضا شهر دوگنبدان را مسموم کرد/ آغاز فصل جدید در شورا و شهرداری دوگنبدان

رئیس شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه بیشتر اختلافات میان شورا و شهرداری دوگنبدان برسر کار بوده است، گفت: با کنار گذاشتن اختلافات فصل جدیدی در شورا و شهرداری دوگنبدان به وجود آمده است.

آوای جنوب

رئیس شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه بیشتر اختلافات میان شورا و شهرداری دوگنبدان برسر کار بوده است، گفت: با کنار گذاشتن اختلافات فصل جدیدی در شورا و شهرداری دوگنبدان به وجود آمده است.

دخالت جناح‌های سیاسی فضا شهر دوگنبدان را مسموم کرد/ آغاز فصل جدید در شورا و شهرداری دوگنبدان

 پیش ازظهر امروز نشست خبری ویژه برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی  با حضور  شهردار، اعضای شورای شهر دوگنبدان در سالن اجتماعات شهرداری دوگنبدان برگزار شد.
در این نشست، سید ناصر حسینی با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و آغاز چهلمین  بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری جشن انقلاب با اهداف و برنامه خاصی  در این شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن بزرگ انقلاب  در شهرستان گچساران با همکاری شورای اسلامی شهر  و شهرداری دوگنبدان صورت می‌گیرد، گفت: تمامی امکانات در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم در این زمینه  جشن بزرگ در خور مردم گچساران برگزار کنیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به رسالت خبرنگاران عنوان کرد: شما خبرنگاران زبان گویای جامعه و سنگربان خط دفاعی در اصلاح امور هستید.
حسینی با بیان اینکه اندیشه‌ای که با قلم روا می‌شود یک اندیشه بزرگ و ایجاد تعامل در جامعه است، ابراز کرد: خبرنگار با نگاه خود می‌تواند در جامعه اعتماد به وجود بیاورد.

 وی عنوان کرد: خبرنگاران در درج اخبار و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی می‌تواند گام‌های موثر بردارند و هر جا که نیاز به نقد داشته باشد، نقدهای منصفانه در جهت رشد و تعالی جامعه بازگو نمایند.
حسینی در ادامه افزود: اگر در جامعه مکانی و یا جایی را مشاهده کردید که اختلافاتی وجود دارد سعی کنید این فضا را مشوش نکنید  و سعی در ایجاد جامعه آرام داشته باشید.
رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان ادامه داد: اگر در یک دستگاهی اختلاف نظری بود شما خبرنگارها بدانید این اختلاف نظرها روزی پایان خواهد یافت.
وی ابراز کرد: من و آقای ظفری به عنوان شهردار در کنار هم نشستیم و برای بهبود و پیشرفت و آبادانی شهر قدم برداشته‌ایم.
حسینی عنوان کرد: هیچ گونه اختلاف نظر در بین اعضای شورای شهر و شهردار دوگنبدان وجود ندارد و در راه عمران و آبادی شهر در حال تلاش هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان عنوان کرد: قلم در جهت منافع شخصی یک خیانت به جامعه است و راه تعالی و پیشرفت را خواهد گرفت.
حسینی ابراز کرد: ۸۰ درصد از خدمات کشور توسط خبرنگارها رونمایی می‌شود و مشکلات توسط مسوولان مرتفع می‌شود.
وی در ادامه افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب با پوشش خبری خوب فضا را برای کار برای مجموعه شورا و شهرداری آماده  و هرجا که نواقصی وجود دارد به ما منعکس کنید.
حسینی  با درخواست از خبرنگاران ابراز کرد: هر جا که شما مشاهده می‌کنید اهالی یک منطقه از وضعیت موجود ناراضی هستند این مشکل را با قلم  به سمع و نظر شهرداری و شورا برسانند  چرا که در اولین قدم در جهت رفع مشکل در سطح شهر گام خواهیم برداشت.
رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل یک دیگر فضا مسموم موجود را  به یک فضا کار تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه به اختلاف برخی از اعضای شورای شهر با شهردار دوگنبدان اشاره کرد و گفت: در طول ۱۵ ماه ما باهم اختلاف داشته‌ایم و وقتی که به مراجع ذی‌صلاح مراجعه کردم متوجه شدیم که همان حرف‌ها را به دیگری گفته‌اند.

 حسینی ادامه داد: در زمان بروز اختلافات به این نتیجه رسیدیم که بعضی به دنبال سوءاستفاده از این حواشی هستند و  به دنبال استفاده ابزاری از اصلاح و اصول هستند.

 رئیس شورای اسلامی دوگنبدان ادامه داد: ما فقط یک ابزار هستیم و هیچ هدفی جز خدمت وجود ندارد و اختلاف میان اعضای شورای شهر و شهردار خیانت به مردم شهرمان است.

 وی اظهار کرد: برای حل اختلافات جلساتی با ریش سفیدان و بزرگان  برگزار و سره از ناصره مشخص شد.

 حسینی با بیان اینکه  من یک اصولگرا هستم و اگر دست و پایم را قطع کنند دست از اصول و عقاید خود برنخواهم داشت، گفت: هم‌اکنون فضا جدید در شورا و شهرداری به وجود آمده است.

 حسینی ادامه داد: در یک فضای ملتهب دخالت‌های برخی‌ها فضا شهر  را دچار مسمویت کرد.

 رئیس شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه اختلافات میان شورا و شهرداری بیشتر برسر کار بوده است، عنوان کرد: اختلافات شورا و شهرداری نه از سوی رسانه‌ها و نه از سوی مدیران هدایت نمی‌شد.

 وی خاطرنشان کرد: شورا و شهردار به این نتیجه رسیدند که با قرار گرفتن در کنار هم می‌توان قدم‌هایی مثمرثمری در جهت توسعه شهر برداشت  و در یک سال می‌توانیم گچساران را آباد کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president