آوای جنوب

باران سیل آسا/ زلزله وحشت‌زا و کمبود چادر در یاسوج

آوای جنوب از باران سیل آسا و زلزله وحشت‌زا و کمبود چادر برای اسکان شبانه درشهر یاسوج گزارش می‌دهد.
آوای جنوب
آوای جنوب از باران سیل آسا و زلزله وحشت‌زا و کمبود چادر برای اسکان شبانه درشهر یاسوج گزارش می‌دهد.

به گزارش آوای جنوب، در چند روز اخیر زلزله‌های وحشت‌ناک در شهر یاسوج و حومه موجب رعب و وحشت  در بین اهالی این شهرستان شده است.

 بر اساس این گزارش،  با توجه به اینکه امروز بارندگی شدید شهر یاسوج و حومه را فرا گرفته است زلزله نیز مردم را به خیابان‌ها آورده است و این در حالی است که کمبود چادر برای اسکان مردم و خانواده‌هایشان در این شهر وجود دارد.

گفتنی است، امروز در شهر یاسوج ۶ بار زلزله رخ داده است که موجب رعب و وحشت مردم این شهرستان شده و مردم هراسان به کوچه و خیابان‌ها پناه برده‌اند.

 به گزارش آوای جنوب، اولین زلزله امروز حوالی ساعت هشت صبح بوده  و زلزله دومی  در مقیاس ریشتر ۴٫۲ راس ساعت ۱۱: ۴۲ دقیقه در عمق جغرافیایی ۱۰ کیلومتر، سومین زلزله  به بزرگی ۳٫۳ ریشتر راس ساعت ۱۱: ۴۹ دقیقه در عمق ۱۰ کیلومتر و سومین زلزله  در مقیاس ۲٫۶ ریشتر  راس ساعت ۱۵: ۴۹ دقیقه اتفاق افتاده است.

 در ادامه این زمین لرزه‌ها که امروز در شهر یاسوج و حومه اتفاق افتاده است، زلزله چهارم  در مقیاس ۲٫۸ ریشتر در مقیاس ۱۶:۱۰ و زلزله پنجمی  در مقایس  ۳ دهم ریشتر  راس ساعت ۱۸: ۱۲ دقیقه  رخ داده است.

 گفتنی است، امروز نیز همچنین زلزله به بزرگی ۲٫۵ ریشتر شهر سی‌سخت  را راس ساعت ۱۴: ۳۱ دقیقه این شهر را لرزانده است.

 با توجه به اینکه این زلزله‌ها  در چند روز اخیر و امروز موجب ترس و وحشت در بین مردم این دو شهرستان شده است، باران سیل آسا نیز امان مردم این شهر را بریده است.

گفتنی است، مردم شهرستان یاسوج در چند روز اخیر با برپایی چادر برای اسکان شبانه به بلوارها و میادین اصلی شهر  پناه آورده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president