کد خبر : 35091
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 13:36

دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با فرزندان شاهد شاغل در صنعت نفت گچساران

دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با فرزندان شاهد شاغل در صنعت نفت گچساران

همزمان با دهه مبارک فجر مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با کارکنان فرزند شاهد این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

آوای جنوب
همزمان با دهه مبارک فجر مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با کارکنان فرزند شاهد این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آوای جنوب به نقل از نفت گچساران؛ در نشستی که به دعوت اداره بهبود و روابط کار شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از فرزندان شاهد شاغل در این شرکت در سالن کنفرانس نفت گچساران با حضور مدیرعامل، مدیرمنابع انسانی، مدیرعملیات و جمعی از مدیران و روسای ادارات نفت گچساران صورت گرفت مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل نفت گچساران در دیداری صمیمانه با آنها  ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی و امام شهدا، اظهار کرد: بی تردید پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مرهون جانفشانی بزرگ مردانی همچون پدران شما است.
وی ادامه داد: امروز خرسندم که فرصتی پیش آمد تا بتوانم در جمع شما یادگاران هشت سال دفاع مقدس باشم و خدا را شاکرم که خادم فرزندان شاهد در این شرکت هستم.

وی با بیان اینکه؛ داشتن فرزندانی پاک و خدمتگزار به نظام جمهوری اسلامی ثمره جانفشانی پدران شما است گفت:  شهدا بزرگ مردانی هستند که با ایمان راسخ برای آرمان خود با خدا معامله کردند  و دل به دنیا نبستند.

صیدالی خاطرنشان کرد: شهدا روزی که رفتند کوچکترین نگاهی به پشت سرشان نکردند چرا که آنها با خدا معامله کردند و اگر آنها به دنبال زندگی دنیوی بودند وضع امروزشان در دنیای امروز بهتر از برخی ها بود اما آنها تقوای الهی را پیشه کردند.
وی با توصیه به فرزندان شهدا افزود: شما باید ادامه دهنده راه و مسیر پدرانتان باشید و از آنها الگو بگیرید.
مدیرعامل نفت گچساران عنوان کرد: شهدای صنعت نفت نقش به سزایی در کشور داشتند چرا که هم در خط مقدم جبهه ها به عنوان یک رزمنده در یک جنگ نابرابر حضور داشتند و از سوی دیگر در تاسیسات صنعت نفت و در زیر حملات بمباران هوایی هیچ گاه تردید نکردند و نگذاشتند این صنعت لحظه ای متوقف شود و این نشان از روحیه ایثار و روحیه جهادی پدران شما بوده است.

صیدالی اظهار داشت: شما به عنوان یادگاران شهدا باید بدانیدرفتار؛ تعهد و کارکردن فرزند شهدا باید الگویی برای دیگران باشد چرا که شما بهتر از دیگران می دانید برای این نظام و انقلاب چه خون هایی ریخته شده است و انتظاری که از شما می رود نسبت به دیگران بیشتر است.
وی در پایان با تقدیر از خدمات اداره بهبود و روابط کار این شرکت در راستای پاسخگویی به جامعه ایثارگر این شرکت افزود: مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همواره خود را در کنار جامعه ایثارگر و خانواده شما می داند چرا که ما به خون شهدا مدیون هستیم.

بر اساس این گزارش پیش از سخنان مدیرعامل  شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی این شرکت بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰۲ نفر از فرزندان شهدای گرانقدر در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  اشتغال دارند
حسنعلی محمدپور ادامه داد: در مجموع تعداد ۷۲ نفر از این تعداد به صورت کارمند رسمی و بقیه آنها به صورت پیمانکاری ، قرادادی و حجمی مشغول کار هستند.
وی یادآور شد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران این افتخار را دارد که تعداد ۳۸۴ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس در این شرکت به صورت کارمند رسمی و قراردادی مشغول فعالیت هستند.
رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی با اشاره به دیدار مدیرعامل  و فرزندان شاهد اذعان کرد: حضور فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران در صنعت نفت یک سند افتخار برای این شرکت است و امیدواریم با برگزاری دیدارهای صمیمانه مشکلات آنها را برطرف نماییم.
گفتنی است، پیش از سخنان مدیرعامل  فرزندان شاهد شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  به بیان مشکلات؛ نظرات و دیدگاه های خود پرداختند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.