آوای جنوب

نفت گچساران؛ بهمن فرازمند و روزهای حساس پسران نفتی

نفت گچساران در روزهای حساس لیگ به مصاف کاسپین قزوین می‌رود.
آوای جنوب/علی مراد کاظم پور
نفت گچساران در روزهای حساس لیگ به مصاف کاسپین قزوین می‌رود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در هفته هفدهم لیگ دسته دوم گروم B تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان کاسپین قزوین خواهد بود.

 این دیدار حساس روز چهارشنبه و همزمان با دیگر مسابقات این گروه راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه نفت گچساران برگزار می‌شود.

 پسران نفتی گچساران که در این فصل با مربی بی‌ادعای خود روزهای خوبی را سپری می‌کنند تا این مرحله از مسابقات را خوب کار کرده‌اند.

 بهمن فرزامند سرمربی نفتی‌های گچساران که در این فصل با دوری از حاشیه‌ها فقط به موفقیت تیمش فکر می‌کند تا اینجای کار را سنگ تمام گذاشته است.

 بهمن فرزامند در حالی بر روی نیمکت گچساران نشست که پیش از او سرمربیان غیربومی صاحب نامی چون ضیایی، یزدی و نادریان و …. روزهای سختی را در این مرحله داشته‌اند اما به نظر می‌رسد او به عنوان سرمربی بومی گچسارانی‌ها با تجربه‌ای که در این سالها کسب کرده است فقط و فقط به این فکر می‌کند تا بتواند از گروه خود صعود کند.

 بعد از جدایی داریوش  یزدی بازیکن سابق استقلال تهران سپردن تیم نفت و گاز گچساران به یک سرمربی بومی کار سختی بود و به جرات باید اذعان کرد با فشار هواداران هم انتخاب او از سوی مدیریت نفت و قبول مسوولیت ازسوی او دل شیر می‌خواست.

باید اذعان کرد نشستن بر روی نیمکتی که در فصل گذشته موفق شده بود قهرمان لیگ برتر، فولاد خوزستان و دیگر تیم‌های بزرگ را از سر راه خود بر دارد کار سختی بود اما بهمن فرازمند علی ر‌غم انتقادهایی که بود قبول مسوولیت کرد و بر روی نیمکت پسران نفتی گچساران نشست تا خود و مربیان گچسارانی را به اثبات برساند.

 او تا همین جای کار نیز خوب کار کرده  و توانسته است از همان ابتدای فصل در بالای جدول بنشیند و به مرحله‌ای برسد که به عنوان مربی فصل نیز انتخاب شود.

 دوازده هفته اخیر شکستی را در کارنامه خود نداشته است و فردا باید در مقابل کاسپین قزوین به میدان برود.

 با نگاهی به جدول مسابقات شهرداری بند عباس با ۱۴ بازی موفق شده است ۳۲ امتیاز را از آن خود کند.

از سوی دیگر نفتی‌های گچساران با ۱۵ بازی موفق شده‌اند ۲۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرند.

 نفت وگاز گچساران ۸ پیروزی، ۵ مساوی و ۲ باخت را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

 پسران نفت و گاز گچساران در این فصل موفق شده‌اند با ۲۰ گل زده و تنها ۷ گل خورده بهترین خط دفاعی را از آن خود کنند.

 از سوی دیگر حریف فردای پسران گچسارانی تیم فوتبال کاسپین قزوین است که با یک بازی کمتر نسبت به نفت با ۲۵ امتیاز در رده سوم قرار گرفته‌اند و نفت و کاسپین هر دو با ۲۰ گل زده وضعیتی مانند هم دارند اما کاسپین با ۱۳ گل خورده تقریبا دو برابر نفت گل خورده است و این می‌‌تواند روزنه‌ای باشد برای یورش به قلب دفاع کاسپین قزوین.

 شاگردان فرازمند باید بتوانند کاسپین را در گچساران با شکست بدرقه کنند تا ۳۱ امتیازی شوند و همچنان به عنوان تیم دوم جدول قرار بگیرند و فاصله امتیازی خود را از تیم‌های دیگر که در پشت سر او هستند بیشتر کند.

 بهمن فرازمند باید بداند در تیم کاسپین قزوین بازیکنی مانند جعفر برزگر وجود دارد که تا اینجای کار ۸ گل برای تیمش به ثمر رسانده است و در کنار سعید دقیقی خطرناک هستند.

از سوی دیگر انتظار می‌رود هواداران پرشور گچسارانی با حضور پرشورشان در ورزشگاه کار را برای بازیکنان کاسپین سخت کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president