آوای جنوب

یدالله مرادی: معاون سیاسی استاندار نباید از یک حزب سیاسی تندرو باشد/با این اوضاع فضای سیاسی استان ملتهب می‌شود/از استاندار معتدل و علمی انتظار دیگری می‌رفت

فعال سیاسی با سابقه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون سیاسی استاندار نباید از یک حزب سیاسی تندرو باشد.
فعال سیاسی با سابقه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون سیاسی استاندار نباید از یک حزب سیاسی تندرو باشد.

یدالله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به حواشی یک انتصاب در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در فضای کنونی شاهد یک چینش هماهنگ استانی با مدیریت‌های خاص در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

فعال سیاسی در شهرستان گچساران افزود: در دوره استاندار محترم گذشته عملا کنترل استان در دست نمایندگان بود و نمایندگان در شهرستان‌ها هر کاری که دلشان می‌خواست انجام می‌دادند و همه امور اعم از جابجایی‌ها در دست خودشان بود.

وی گفت: با آمدن آقای احمدی به استان با توجه به سوابق علمی و منش اعتدالی و روحیه تعاملی که دارد موجی از امید در دل همه زنده شد.

این فعال سیاسی با سابقه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اما با خبرهایی که اینک شنیده می‌شود باز هم این شائبه وجود دارد که یک جریان خاص به دنبال اهداف خود هستند و حتی نیروهای توانمند همان جریان سیاسی کنار گود مانده‌اند.

مردای به انتصاب معاون سیاسی از سوی استاندار و اخبار چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: اول از همه اینکه معاونت سیاسی استاندار باید بتواند میان همه نیروهای سیاسی نقش محوری ایفا کرده و به مانند فتاح محمدی معاون سیاسی کنونی شرایطی ایجاد کند که تنش در استان به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: هر چند فتاح محمدی هم تفکر اصلح‌طلبانه خود را داشت اما به گونه‌ای رفتار می‌کرد که حضور وی حداقل آرامبخش فضای استان بود.

این فعال سیاسی گفت: معاون سیاسی کنونی علی‌رغم خط و ربط فکری خود با همه جریانات سیاسی تعامل داشت.

مردای اظهار کرد: اما این که از یک حزب سیاسی تندرو افرادی مد نظر این منصب باشند در آینده چیزی جر التهاب در فضای استان را شاهد نخواهیم بود.

وی با اشاره به این که معاون سیاسی استاندار باید حتی از خود استاندار هم بیشتر اهل تعامل باشد افزود: با بکارگیری نیروهای جنجالی و حاشیه‌ساز امیدی به بهبود وضعیت موجود نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president