آوای جنوب

یک واکنش آغاز تکاپوی گسترده رسانه ای/روشنفکر چه دید که اینگونه به انتصاب فرماندار بویراحمد واکنش نشان داد؟

این داستان رشته دراز دارد و طبق شواهدی که تا کنون به دست آمده است؛ احمدی استاندار استان می بایست نسبت به انتخاب گزینه های دیگر برای معاون سیاسی امنیتی استانداری واکاوی دیگری داشته باشد.

آوای جنوب

علی اکبر طهماسبی – ماجرا از آنجایی شروع شد که در انتخابات دور قبلی مجلس شورای اسلامی برخی رسانه ها در زمان ثبت نام مهدی روشنفکر در ساختمان فرمانداری بویراحمد از بگو مگوی پیش آمده میان مهدی روشنفکر و فرماندار بویراحمد خبر دادند.

 

آن طوری که از ظواهر قضیه مشخص بود، گویا مهدی روشنفکر در حال مصاحبه با اصحاب رسانه بوده است که حضور فرماندار برای ورود به ساختمان فرمانداری موجب برخی ناهماهنگی ها در ادامه صحبت هایش با اصحاب رسانه می شود. که در همانجا طبق گفته رسانه ها روشنفکر خطاب به فرماندار بویراحمد اشاره می کند؛ که از چیدمان یک دست هیئت اجرایی تان سپاسگزارم!

این ماجرا به طرق مختلف ادامه پیدا می کند؛ به گونه ایکه روشنفکر در بیانیه پایانی اش به شکل غیرمستقیم به برخی موضوعات حاشیه ساز در جریان انتخابات دور قبل کنایه می زند.

تا اینکه، چندی پیش روشنفکر در یک مصاحبه معمولی همچون سایر شخصیت های سیاسی استان نسبت به حساسیت زا بودن انتخاب نظری بعنوان معاون سیاسی استاندار هشدار می دهد که واکنش های متفاوتی را طی چند روزه اخیر در پی داشته است.

“تیشه بر ریشه و قضاوتتان غیرمنصفانه است”؛ دو رویکردی بود که هم حزبی های فرماندار بویراحمد در کارگزاران در واکنش به صحبت های مهدی روشنفکر نشان دادند.

گویا این داستان رشته دراز دارد و طبق شواهدی که تا کنون از رسانه ها به دست آمده است؛ احمدی استاندار استان می بایست نسبت به انتخاب گزینه های دیگر برای معاون سیاسی امنیتی استانداری واکاوی دیگری داشته باشد.

اما آنچه که از نظر این رسانه مهم است و بدون هیچ قضاوت عجولانه ای باید مدنظر قرار گیرد؛ این است که مسئولین استان باید ظرفیت و توان پذیرش خود را بیشتر کنند.

اگر نقدی یا واکنشی نشان داده می شود نمی بایست یک دستگاه سیاسی منظم در پی واکنش به این صحبت ها بر آید!

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president