کد خبر : 34160
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1396 - 15:14

اعزام چهار کامیون و مبلغ ۹ میلیون تومان کمک‌های ادارات و مردمی از سوی شهرستان گچساران به مناطق زلزله زده در غرب کشور

اعزام چهار کامیون و مبلغ ۹ میلیون تومان کمک‌های ادارات و مردمی از سوی شهرستان گچساران به مناطق زلزله زده در غرب کشور

آوای جنوب معاون فرماندار گچساران از اعزام چهار کامیون و مبلغ ۹ میلیون تومان کمک‌های ادارات و مردمی از سوی شهرستان گچساران به مناطق زلزله زده در غرب کشور خبر داد. سید مرتضی سجاد پور در نشست کمیته برنامه‌ریزی بودجه اختصاص یافته  به شهرستان و همچنین برگزاری کمیته بحران که با حضور روسای ادارات در

آوای جنوب
معاون فرماندار گچساران از اعزام چهار کامیون و مبلغ ۹ میلیون تومان کمک‌های ادارات و مردمی از سوی شهرستان گچساران به مناطق زلزله زده در غرب کشور خبر داد.

سید مرتضی سجاد پور در نشست کمیته برنامه‌ریزی بودجه اختصاص یافته  به شهرستان و همچنین برگزاری کمیته بحران که با حضور روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای اخیر زلزله‌ای  با شدت ۷٫۳  ریشتر استان‌های غربی  به خصوص کرمانشاه  را لرزاند که در این حادثه تعدادی زیادی از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند.

معاون فرماندار گچساران ادامه داد: این جلسه به منظور مدیریت بحران در استان و کمک به زلزله زدگان استان‌های غرب کشور تشکیل شده است.

سجادپور افزود: اقلامی  با قید فوریت از سوی وزارت کشور عنوان شده است که این اقلام جمع آوری و در اختیار حادثه دیدگان زلزله  استان‌های غرب کشور قرار خواهد گرفت.

وی اذعان کرد:  پیرو منویات رهبر معظم انقلاب بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه،  شهرستان گچساران اعم از دستگاه‌های دولتی و اداری و کمک‌های مردمی  در راستای اهداف و برنامه‌های بشر دوستانه خود در جهت بهره‌گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین و مردم شریف ایران، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقدام کرده است.

 معاون فرماندار گچساران ادامه داد: در این راستا دستگاه‌های دولتی و هلال احمر گچساران اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود برای ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه  در حال انجام است.

وی  افزود: در این زمینه شهرداری دوگنبدان  یک دستگاه کامیون اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان زلزله  و همچنین پرسنل شهرداری در یک اقدامی خودجوش  علاوه بر جمع‌آوری  کمک‌های  نقدی و غیرنقدی، حقوق یک روز خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دادند.

سجادپور  در ادامه با اشاره به اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: همچنین این اداره نیز  یک دستگاه خاور از اقلام مایحتاج زلزله زدگان کرمانشاه را مهیا کرده‌ است که فردا به مناطق غرب کشور اعزام خواهد شد.

معاون فرماندار گچساران ادامه داد: جمعیت هلال احمر گچساران با برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی تا کنون مبلغ ۵ میلیون تومان را جمع آوری،  اداره آبفار گچساران نیز در یک اقدامی خود جوش حقوق یک روز کارکنان خود را و همچنین اعزام تانکر آب برای آبرسانی به مناطق زلزله زده  کرمانشاه اعزام کرده است.

وی در ادامه با اشاره به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این اداره نیز  با اینکه ستاد بحران نفت غرب تشکیل و کمک‌هایی از سوی وزارت نفت صورت گرفته لیکن برای کمک به هم‌نوعان خود یک دستگاه خاور مواد غذایی به این منطقه اعزام خواهد کرد.

سجادپور  افزود: همچنین اداره آموزش و پرورش گچساران نیز در یک اقدامی خود جوش و خداپسندانه مبلغ چهار میلیون تومان از سوی کارکنان جمع آوری و به حادثه دیدگان زلزله  غرب کشور ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد چهار کامیون  فردا از سوی شهرستان چساران برای کمک‌رسانی به مناطق  زلزله زده غرب کشور اعزام خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.