کد خبر : 34156
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1396 - 14:11

اهداء حقوق کارکنان شبکه دنا و شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به زلزله‌زدگان

اهداء حقوق کارکنان شبکه دنا و شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به زلزله‌زدگان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ازاختصاص حقوق یک روز کارکنان آبفای شهری استان به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.

آوای جنوب

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از حقوق کارکنان شبکه دنا برای خرید پتو برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص یافت.

به گزارش آوای جنوب؛   افشار نیا مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: کارکنان شبکه دنا با اهداء بخشی از حقوق خود برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر غرب کشور همدردی خود با آنان را ابراز کردند.

افشار نیا با اشاره به اجرای طرح هر کارمند یک پتو افزود:در این طرح هر یک از کارکنان بخشی از حقوق خود را برای خرید حداقل یک تا ۱۰ تخته پتو به منظور کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه اهداء کردند.

وی با اشاره به سرمای شدید به ویژه در مناطق کوهستانی غرب کشور اضافه کرد: بیشترین نیاز زلزله زدگان به وسایل گرمایشی نظیر چادر،لباس گرم و پتو است که لازم است دیگر هم استانی در کمکهای خود به این مهم توجه داشته باشند.

مدیرکل صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه استانی دنا آمادگی دارد برای ترغیب و تشویق هم استانی ها برای کمک به آسیب دیدگان زلزله با دیگر ادارات در زمینه برنامه سازی مشارکت کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
اختصاص حقوق یک روز کارکنان آبفای شهری استان به زلزله‌زدگان کرمانشاه /جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان آبفا برای زلزله‌زدگان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ازاختصاص حقوق یک روز کارکنان آبفای شهری استان به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.

سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع معاونین و مدیران آبفای استان با تسلیت حادثه زلزله کرمانشاه و درگذشت جمعی از هموطنان اظهار کرد:  شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد وظیفه خود می‌داند که در حد توان در زمینه کمک به زلزله زدگان قدم بردارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارکنان   شرکت آبفای شهری استان در اقدامی خودجوش علاوه بر جمع‌آوری  کمک‌های  نقدی و غیرنقدی، حقوق یک روز خود را به زلزله زدگان بم اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه در  روزهای گذشته بیش از ۱۵ هزار بطری آب معدنی از طرف شرکت آب و فاضلاب استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد، بیان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دفتر مدیریت بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار  شد در صورت نیاز، محموله دوم آب معدنی از طرف  آب و فاضلاب  استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.