آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه: اعزام کاروان‌ کمک‌های مردمی شهرستان کهگیلویه به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

فرماندار کهگیلویه گفت: کاروان کمک‌های مردمی این شهرستان برای هموطنان زلزله‌زده در غرب کشور به استان کرمانشاه اعزام خواهد شد.
آوای جنوب
فرماندار کهگیلویه گفت: کاروان کمک‌های مردمی این شهرستان برای هموطنان زلزله‌زده در غرب کشور به استان کرمانشاه اعزام خواهد شد.

در پی وقوع زمین لرزه شدید در غرب کشور به پاس همدردی با خانواده‌های قربانیان این حادثه تلخ، مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه به ریاست فرماندار شهرستان تشکیل جلسه داد.

علی پوزش در این جلسه با عرض تسلیت این مصیبت عظیم به ملت شریف ایران به خصوص هموطنانمان در استان کرمانشاه اظهار داشت: زلزله امری طبیعی است که تاکنون کسی نتوانسته مانع وقوع این حادثه طبیعی گردد و چه بسا با وقوع آن در طول دوران حوادث واقعیات ناگواری اتفاق افتاده است.

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: در این برهه از زمان تنها می‌توان با تکمیل زیرساخت‌ها اثرات و زیان‌های حوادث طبیعی را کاهش داد.

وی عنوان کرد: در پی جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در استانداری تشکیل شد کاروان کمک‌های مردمی استان و شهرستان‌ها به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام می‌شود

پوزش تصریح کرد: در شهرستان کهگیلویه پایگاه‌های جمع‌آوری ثابت و سیار کمک‌های مردمی با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی تشکیل و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم جمع‌آوری شده و به مناطق زلزله زده ارسال می‌شوند.

فرماندار کهگیلویه مهم‌ترین نیازهای زلزله‌زدگان غرب کشور را تأمین پتو، انواع کنسروها، آب و چادر ذکر کرد و گفت: شهروندان کمک‌های خود را به پایگاه‌های سیار و ثابت مستقر در شهرستان تحویل دهند.

پوزش از مسئولان انتقال خون خواست که با توجه به شرایط ویژه و نیاز زلزله‌زدگان برای دریافت خون از اهدا کنندگان به صورت سه‌شیفت کار کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president