کد خبر : 33944
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 7:52

نگرانی بابت عدم معرفی به مجلس از سوی‌ رئیس‌جمهور ندارم/وزیر پیشنهادی رأی می‌آورد/انتقادها از معرفی غلامی طبیعی است

نگرانی بابت عدم معرفی به مجلس از سوی‌ رئیس‌جمهور ندارم/وزیر پیشنهادی رأی می‌آورد/انتقادها از معرفی غلامی طبیعی است

سرپرست وزارت علوم گفت: هیچ‌گونه نگرانی بابت عدم معرفی به مجلس از سوی‌ رئیس‌جمهور ندارم.

آوای جنوب
سرپرست وزارت علوم گفت: هیچ‌گونه نگرانی بابت عدم معرفی به مجلس از سوی‌ رئیس‌جمهور ندارم.

سید ضیا هاشمی ظهر امروز در حاشیه برگزاری کنگره ملی آیت‌الله ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص این که آیا بعد از معرفی وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت علوم به مانند گذشته فعالیت خود را در وزارتخانه ادامه خواهید داد اظهار کرد: بنده قبلا گفته‌ام که بزرگترین افتخار برای یک چهره دانشگاهی این است که معلم بوده و من هم مفتخر به استادی دانشگاه تهران در رشته جامعه‌شناسی هستم بنابراین جایگاه ثابت ما دانشگاه است و کماکان در دانشگاه خواهیم بود.

سرپرست وزارت علوم در خصوص همکاری با وزیر جدید گفت: ما منتظر هستیم که تکلیف وزارتخانه مشخص شود و آن چه ایده‌ال ماست در حال حاضر تعیین تکلیف وضعیت وزارت است.

وی در پاسخ به این سؤال فارس که آیا از این تصمیم رئیس‌جمهور برای عدم معرفی شما نگران و ناراحت نیستید اظهار کرد: دلیلی برای ناراحتی وجود دارد و ما بسیار خوشحالیم که دولت بتواند تصمیم بگیرد و وزارتخانه تعیین تکلیف شود و با همکاری دولت و مجلسی و دانشگاه شاهد رشد علمی کشور باشیم.

هاشمی همچنین در خصوص پیش‌بینی خود از رأی اعتماد مجلس به غلامی برای وزارت علوم گفت: امیدوار هستیم که ایشان رأی بیاورد.

وی همچنین در ارتباط با برخی اعتراض‌ها به جهت معرفی غلامی از سوی رئیس‌جمهور گفت: دانشگاه یک نهاد پویاست و دیدگاه‌ها و نظرات مختلف در آن وجود دارد و طبیعی است که هر کسی مطرح شود برخی راضی و برخی نقد کنند.

سرپرست وزارت علوم افزود: انتقاد در دانشگاه مسأله عجیبی نیست و ما امیدوار هستیم که دانشگاه با حفظ همدلی و استحکام کارایی خود را داشته باشد.

وی در خصوص ویژگی‌های وزیر پیشنهادی هم گفت: آقای دکتر غلامی یکی از همکاران ما و از مدیران دانشگاه‌ها بوده و در دانشگاه همدان شناخته شده است و در کل همکاران ما در دانشگاه‌ها جایگاه ارزشمندی دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.