کد خبر : 33863
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1396 - 15:14

همایش پیاده‌روی در گچساران+تصاویر

همایش پیاده‌روی در گچساران+تصاویر

به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش پیاده‌روی جاده سلامت در گچساران برگزار شد.

آوای جنوب
به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش پیاده‌روی جاده سلامت در گچساران برگزار شد.

پیش از صبح امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش پیاده‌روی جاده سلامت با حضور نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت، مسوولان شهرستانی، ورزشکاران و شهروندان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، همایش پیاده‌روی خانوادگی ساعت ۷:۰۰ صبح روز جمعه از مقابل گلزار شهدای گچساران به سمت جاده سلامت آغازشد.

این همایش از طرف اداره تربیت بدنی و با مشارکت دستگاه‌هایی از جمله فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان و نماینده مجلس در شهرستان گچساران  برگزار و جوایزی مانند دوچرخه و دهها جوایز نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های شرکت‌ کننده در این همایش اهدا شد.

در این همایش غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: ورزش موجب شادی و بالا بردن اعتماد به نفس در انسان می شود و رضایت باطنی اشخاص را تقویت می‌کند.

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: ورزش نه فقط در معالجه افسردگی بسیار موثر است، بلکه نقش به سزایی در جلوگیری از بازگشت بیماری دارد و با توقف انجام حرکات ورزشی خطر بروز علایم افسردگی ممکن است افزایش چشمگیری داشته باشد.

تاجگردون خاطرنشان کرد: عدم تحرک در بین افراد جامعه موجب  ایجاد ناراحتی‌های قلبی و عروقی در سنین بالا  شده و از طرفی دیگر باعث ناهنجاری‌های متعدد جسمی و روانی در سنین کودکی و نوجوانی می‌شود.

به گزارش فارس در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان در این همایش پیاده‌روی اهدا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.