آوای جنوب

راز ماندگاری و موفقیت استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد/مردم انتظار دارند که اینگونه باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علیمراد کاظم‌پور کارشناس روابط عمومی و رسانه و مدیر مسوول پایگاه خبری آوای جنوب طی یادداشتی این گونه آورده است:

آوای جنوب
شاید این جمله برای شما نیز آشنا باشد که وقتی به یکی از مسوولان رده بالا گفتند شما کجا و اینجا کجا، در پاسخ گفت: حالا دری به تخته خورده است و ما مسوولیت گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علیمراد کاظم‌پور کارشناس روابط عمومی و رسانه و مدیر مسوول پایگاه خبری آوای جنوب طی یادداشتی این گونه آورده است: در روزهای گذشته و در فضای مجازی خطابه‌ها و یادداشت‌هایی را برای استاندار جدید استان مطالعه کردیم از درد ورزشکاران و بی‌توجهی هنرمندان تا سیاستمدارانی که در این وادی قلم زدند.

از آنهایی که دلسوزانه و بدون وابستگی نوشتند تا آنهایی که منتظر سقوط استاندار هستند تا بگویند دلیل عدم موفقیت استاندار همفکری نکردن بالایی‌ها با آنها بوده است.

شاید این جمله برای شما نیز آشنا باشد که وقتی به یکی از مسوولان رده بالا گفتند شما کجا و اینجا کجا، در پاسخ گفت: حالا دری به تخته خورده است و ما مسوولیت گرفته‌ایم.

جناب آقای احمدی، استان کهگیلویه و بویراحمد با همه کوچکی‌اش ظرفیت‌های بزرگی دارد که بی‌شک در این مدت به آن واقف هستید سالهاست در این استان مردم شعار شنیده‌اند و تیترهای قشنگ و وزین.

با مروری به گوگل و سرچ کردن مشاهده خواهید کرد که چه تیترهایی از گذشته تا چندی پیش بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفته است.

پس از آن با خود کلنجار خواهید رفت که به راستی اگر تمام این سالها روند رو به رشد را شاهد بوده‌ایم و هیچ ضعفی از هیچ مسوول و مدیری نبوده است پس به راستی چرا در حال حاضر در چنین نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم.

اگر اینگونه که در سالهای گذشته آمار داده‌اند در حال حاضر ما باید در بهترین وضعیت باشیم پس چرا وضعیت خوب نیست.

شما بیایید به آمارهای مدیران زیر مجموعه در عملکردها توجه نکنید و وارد این رسم و شیوه غلط نشوید.

بیایید با مردم استان رو راست باشید و اگر حتی برای یک هفته استاندار هستید، استاندار مردم باشید نه دولت و نه سیاسیون.

بیایید و بگویید اگر اشتغالی بوده است متعلق به افراد خاص بوده است یا برای همه بیایید و پرده از رازها بردارید که اگر چنین کردید می‌توانید در ذهن‌ها ماندگار شوید.

بیایید و برای یک بار شفاف سازی کنید تا شما سنت‌شکنی کرده باشید بیایید و از آمارهای کاغذی زیرمجموعه عبور کنید تا واقعیت‌ها را ببینید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president