آوای جنوب

افزایش ۱۰ درصدی نرخ خدمات سرویس مدارس در کهگیلویه

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: نرخ خدمات سرویس مدارس شهرستان امسال ۱۰ درصد افزایش یافت.
آوای جنوب
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: نرخ خدمات سرویس مدارس شهرستان امسال ۱۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در نشست کارگروه ساماندهی مدارس شهرستان که صبح امروز در آموزش و پرورش دهدشت برگزار شده بود افزایش ۱۰ درصدی نرخ سرویس مدارس، به تصویب رسید.

سید لطف‌الله فروزان در این نشست ضمن تشریح آیین نامه حمل و نقل دانش‌آموزی اظهار داشت: این آیین نامه بسیاری از موانع و مشکلات را مرتفع نموده است و اولیای دانش آموزان دغدغه کمتری نسبت به مسایل رفت و آمد فرزندان خود خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه،افزود : همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید نگاه مسؤولانه در جریان سرویس‌دهی مدارس داشته باشند زیرا با دانش آموزان سر و کار دارند.

فروزان خاطر نشان کرد: تأمین امنیت جابجایی دانش‌آموزان و توجه به رویکردهای تربیتی در کنار آرامش خانواده‌ها مهمترین رویکرد ساماندهی ناوگان حمل و نقل مدارس است که در سایه مدیریت مطلوب از چشم انداز خوبی برخوردار است.

 وی اظهار داشت: توجه جدی به مسائل تربیتی سرویس‌های مدارس قطعا موجب استقبال بیشتر خانواده خواهد شد، چرا که خانواده‌ها برای تامین هرچه بیشتر امنیت اخلاقی فرزندان خود حاضر به همکاری همه جانبه در این راستا هستند

این مسؤول گفت: نگاه آموزش و پرورش به سرویس‌های دارای مجوز جابجایی دانش‌آموزان مدارس بر این است که این سرویس‌ها صرفا یک وسیله ایاب و ذهاب برای دانش آموزان نیستند و در برنامه‌های آموزش و پرورش نقش موثری دارد.

به گزارش فارس، در این نشست کرایه سرویس عمومی و سواری‌های شخصی برای سال تحصیلی ۹۷- ۹۶ به تصویب رسید و نحوه انعقاد قرارداد با شرکت‌های حمل و نقل به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president