آوای جنوب

اختتامیه جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می شود

آوای جنوب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: اختتامیه جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود.
آوای جنوب
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: اختتامیه جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود.

امیرحسین نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اختتامیه جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران  با بیان اینکه این  اختتامیه روز چهارشنبه در گچساران برگزار خواهد شد، عنوان کرد: آیین پایانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه وبویراحمد در این شهرستان برگزار خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه  از بین ٢٨ اثر رقابت کننده از شهرستان‌های استان ۱۳ اثر به مرحله نهایی جشنواره  راه یافته است، ابراز کرد: از این تعداد اثر راه یافته به مرحله نهایی ۴ اثر مربوط به شهرستان گچساران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران ادامه داد: در این مرحله نتیجه داوری نهایی و معرفی برگزیدگان در روز اختتامیه اعلام می‌شود.

به گزارش فارس این آیین روز چهارشنبه ۲۹شهریور ماه ساعت ۱۰صبح با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در تالار مهرگان گچساران برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران خبر داد
اجرای عمومی۶ اثر برتر جشنواره تئاتر استانی در گچساران
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران از اجرای عمومی شش اثر برتر جشنواره تئاتر استانی در گچساران

امیرحسین نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  اظهار کرد: از ۱۳ اثر نهایی جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد شش گروه نمایشی برگزیده در گچساران به اجرای عمومی خواهند رفت.

رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: از این هفت گروه نمایشی ۴ اثر مربوط به شهرستان گچساران، یک اثر مربوط به شهرستان بویراحمد و یک اثر شهرستان بهمئی نیز یک نمایش  به اجرای عموم و بازبینی داوران خواهند رفت.

نوروزی افزود: این نمایش‌ها روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶ و۲۷ شهریور در دو نوبت صبح و عصر در پلاتوی شهید مندنی‌زاده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، نتایج داوری آثار و آیین اختتامیه جشنواره استانی روز چهارشنبه ٢٩ شهریور ماه ساعت ١٠ صبح با حضور مردم و مسوولان استانی و شهرستانی در تالار مهرگان گچساران برگزار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president