آوای جنوب

داریوش یزدی: باید کادر فنی استقلال تقویت شوند/مربی خارجی نیاز به زمان دارد

بازیکن سابق استقلال تهران گفت: در حال حاضر بهترین مربی برای استقلال خود منصوریان است.
آوای جنوب
بازیکن سابق استقلال تهران گفت: در حال حاضر بهترین مربی برای استقلال خود منصوریان است.

داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران، در خصوص بازی استقلال تهران و پارس جم اظهار کرد: متاسفانه استقلال اصلا بازی خوبی را در شأن استقلال انجام نداد.

بازیکن سابق استقلال تهران ادامه داد: ماحصل بازی ضعیف استقلال همین نتیجه‌ای بود که رقم خورد و هواداران این تیم آزرده خاطر شدند.

مدافع سابق استقلال تهران تصریح کرد:  در این بازی شاهد سردرگمی در پست‌ها و وظایف به چشم می‌آمد.

مدرس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بیشتر از آن که بازیکنان نتوانستند خودشان را پیدا کنند این خود منصوریان است که نتوانسته خود را پیدا کند و این به بازیکنان سرایت می‌کند.

سرمربی اسبق استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان و نفت گچساران اذعان کرد: متاسفانه شاهد چیدمان مختلف از سوی این تیم هستیم و همین موضوع موجب به وجود آمدن نتایج ضعیف استقلال شده است.

یزدی در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص آمدن سرمربی خارجی به استقلال تهران چیست، عنوان کرد: مربی خارجی نیز به زمان نیاز دارد و در حال حاضر هر سرمربی خارجی که بیاید این زمان را در اختیار ندارد.

مدافع سابق تیم ملی و استقلال تهران ادامه داد: در حال حاضر موقع جدا شدن منصوریان نیست آن هم نفر خارجی و در حال حاضر بهترین مربی خود منصوریان است می‌شود تیم را به آن چیزی که هواداران می‌خواهند، رساند.

وی در خصوص این که در شرایطی فعلی پیشنهاد شما چیست؟ گفت: در حالی که می‌دانیم هر سرمربی مخصوصا خارجی اگر به استقلال بیاید نیاز به زمان دارد،  به نظر می‌رسد باید کادر فنی استقلال تقویت شوند تا شرایطی مانند بازی‌های آخر پایان فصل گذشته استقلال شکل بگیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president