کد خبر : 33100
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396 - 2:50

تاجگردون: اصولگرایان تلاش کردند بی‌طرف رای بیاورد٬اصلاحطلبان رای ندادند!

تاجگردون: اصولگرایان تلاش کردند بی‌طرف رای بیاورد٬اصلاحطلبان رای ندادند!

تاجگردون:بحث معامله نبود تنها وجود بحران اب در برخی مناطق بود که منجر به این شد که بیطرف رای نیاورد. اصولگرایان سنتی همچون کامران. حاج بابایی. زاهدی تلاش کردند رای بیاورد و خیلی از اصلاح طلبان هم به او رای ندادند.

آوای جنوب

تاجگردون:بحث معامله نبود تنها وجود بحران اب در برخی مناطق بود که منجر به این شد که بیطرف رای نیاورد. اصولگرایان سنتی همچون کامران. حاج بابایی. زاهدی تلاش کردند رای بیاورد و خیلی از اصلاح طلبان هم به او رای ندادند. به نظر من ایشان میتوانست این چالش را به حداقل برساند و تا لحظه های اخر هم تلاش کردم این اتفاق حاصل شود ولی نطق ضعیف و بی انگیزه ایشان این تلاش را بی نتیجه کرد.

پس از پایان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، همه ی وزرا موفق به کسب رای اعتماد شدند بجز بی‌طرف که برخی محافل وی را نماینده خاتمی در دولت می نامیدند.
اما این عدم اعتماد مجلس به وزیر اصلاح‌طلب معرفی شده در محافل سیاسی و رسانه‌ای بازتاب های متفاوتی داشت. در برخی از این بازتاب ها نوعی سرخوردگی در میان اصلاحاتی ها به چشم می خورد و حتی نمایندگان همسو با دولت در مجلس را به معامله گری متهم کردند.اما غلامرضا تاجگردون با چنین نظراتی موافق نیست و اعلام کرده که بحث معامله نبود تنها وجود بحران اب در برخی مناطق بود که منجر به این شد که بیطرف رای نیاورد.
اصولگرایان سنتی همچون کامران. حاج بابایی. زاهدی تلاش کردند رای بیاورد و خیلی از اصلاح طلبان هم به او رای ندادند.
به گزارش آوای جنوب غلامرضا تاجگردون در یادداشتی نوشت :حبیب الله بیطرف انسان متخصص و اصلاح طلبی که نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد. چرا؟ روزی که به مجلس معرفی شد در اولین روز و در جلسه برگزار شده با کمیسیون توازن اعلام کردم او انسان متخصصی است که میتواند منشاء اثر باشد. فارغ از مخالفین سیاسی که داشت بحثی بواسطه نوع نگاه و سوابق اجرایی در برنامه ها در بین نمایندگان برخی از مناطق شکل گرفت که تنها کسی که میتوانست این ابهامات را رفع کند خود ایشان بود. فراموش نکنیم نمایندگانی که در مجلس حضور دارند همگی از گوشه ای از ایران امده اند که وظیفه دارند مطالبات منطقه و حقوق انان را پیگیری کنند. انان به این جمع بندی رسیده بودند وزارت مهندس بیطرف با نوع نیاز منطقه شان تعارض دارد. تلاشهای صورت گرفته شده برای نزدیک کردن این دیدگاهها به نتیجه نرسید. بحث معامله نبود تنها وجود بحران اب در برخی مناطق بود که منجر به این شد که بیطرف رای نیاورد. اصولگرایان سنتی همچون کامران. حاج بابایی. زاهدی تلاش کردند رای بیاورد و خیلی از اصلاح طلبان هم به او رای ندادند. به نظر من ایشان میتوانست این چالش را به حداقل برساند و تا لحظه های اخر هم تلاش کردم این اتفاق حاصل شود ولی نطق ضعیف و بی انگیزه ایشان این تلاش را بی نتیجه کرد. او شایسته بود ولی نتوانست مطالبات مردم را در کنار فهم کارشناسیش خوب تعریف کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.